loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 156 شنبه 27 دی 1393 نظرات (1)

سلام

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک هانایت اسکینhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

نایت اسکین

خوش امدیدwelcome pic, خوش آمدید, عکس انیمیشن, تصاویر متحرک, تصاویر درخشان, تصاویر خوش آمدید

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

نظر فراموش نشه

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

نظر دهیدنظر دهید

به ادامه مطلب سر بزنید

شکلک های محدثه

ادامه دارد

اگر از سایت خوشتون اومده در این سایت عضو شوید و ما را حمایت کنید (برای دیدن ادامه مطلب باید عضو شوید) (وبلاگ نیاز به نویسنده دارد)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

omid بازدید : 138 شنبه 27 دی 1393 نظرات (1)

 

هفته‌ نامه‌ی شماره ۶ زومجی
 
  • cloob

اگر از اخبار مهم دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته‌ی گذشته بی‌اطلاع هستید یا به همه‌ی آن‌ها دسترسی نداشته‌اید، هر هفته زومجی در قالب پستی به نام هفته‌نامه، مروری بر برترین اخبار و رویدادهای هفته دارد. با ما همراه باشید.

omid بازدید : 159 شنبه 27 دی 1393 نظرات (1)
واکنش اینتل به شایعات استفاده از پردازنده‌ی ساخت اپل در کامپیوترهای مک
 
  • cloob

هفته‌ی پیش خبری مبنی بر پیش‌بینی KGI در زمینه ساخت حداقل یک کامپیوتر مک بدون پردازنده‌ی اینتل توسط اپل در زومیت منتشر شد. این شایعه به شکل گسترده‌ای پخش شد تا اینتل مجبور به اظهار نظر شود.

omid بازدید : 142 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
کوالکام و ویرجین بزرگ‌ترین شبکه‌ی اینترنت ماهواره‌ای جهان را راه‌اندازی می‌کنند
 
  • cloob

در حال حاضر بیشتر از نصف جمعیت کره‌ی زمین به اینترنت دسترسی ندارند و از ا‌ین‌رو کمپانی‌های مختلف در پی پیاده‌سازی راهکارهای مختلفی به منظور پوشش مناطق مورد نظر هستند. OneWeb نیز اعلام کرده شبکه‌ای از ماهواره‌ها را برای ارائه‌ی اینترنت به فضا ارسال خواهد کرد.

omid بازدید : 142 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
زوم‌اَپ: اپلیکیشن Hootsuiteزوم‌اَپ: اپلیکیشن Hootsuite
 
  • cloob

این روز‌ها شبکه‌های اجتماعی به بخشی از زندگی مجازی ما تبدیل شده‌اند، از این‌رو روزانه چندین بار به آن‌ها سر زده یا مواردی را با دوستان خود به اشتراک می‌گذاریم. Hootsuite اپلیکیشنی است که کنترل چندین حساب کاربری را در شبکه‌های اجتماعی تسهیل می‌کند.

omid بازدید : 93 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
مارک زاکربرگمارک زاکربرگ
 
  • cloob

باب دورف که در زمینه آموزش راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها فعالیت می‌کند٬ به همراه استیو بلنک کتاب The Startup Owner's Manual را به رشته تحریر درآورده است. وی به راهنمایی کسانی که در حال راه‌اندازی استارت‌آپ خود در سراسر دنیا هستند، می‌پردازد. در ادامه نکات مختصری را که برگرفته از صحبت‌های باب دورف است با هم می‌خوانیم.

omid بازدید : 89 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
حساب هد شده‌ی UPIحساب هد شده‌ی UPI
 
  • cloob

حساب توییترِ نیویورک پست و یونایتد پرس اینترنشنال (UPI)، دو رسانه‌ی مطرح امریکایی هک شد. هکرها اخبار جعلی نظامی و اقتصادی خود را روی حساب این دو رسانه منتشر کرده‌اند.

omid بازدید : 91 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 رابرت ویلسونرابرت ویلسون
 
  • cloob

۱۸۱ سال پیش  فردریش لئوپولد آگوست وایسمان، زیست شناس بزرگ آلمانی دیده به جهان گشود. وی یکی از بزرگترین تئوریسین‌های نظریه‌‌ی تکامل و یکی از بزرگترین زیست شناسان تاریخ به حساب می‌آید.

omid بازدید : 83 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
سلفی‌های منحصر بفردسلفی‌های منحصر بفرد
 
  • cloob

این روزها و با گسترش شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل پلاس و..، سلفی نیز رواج بیشتری یافته است.  البته در میان بی‌شمار عکس‌های سلفی که روزانه در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می‌شوند، تنها معدودی دارای ویژگی‌های منحصربفرد بوده و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

omid بازدید : 114 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
مسنجر فیس‌بوک به پیام‌های صوتی، توضیح متنی اضافه می‌کند
 
  • cloob

ارسال پیام‌های صوتی از جمله‌ی قابلیت‌هایی است که این روز‌ها بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پیام‌رسان از آن بهره می‌برند. اما فیس‌بوک قصد دارد قابلیتی را به این سرویس بیفزاید که بر اساس آن توضیح متنی به شکل خودکار به پیام صوتی اضافه می‌شود.

omid بازدید : 30 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

ded

شرکت Ubisoft امسال اولین بازی در سری Watch Dogs را منتشر کرد. IP جدیدی که هیجان بسیاری را به همراه داشت و به کلی دنیایی جدید را به ارمغان آورده بود. این بازی البته شروع کاملا بی نقصی هم نداشت و بازی کاملی نبود با این حال ظاهرا سازندگان از اشتباهات خود درست گرفته اند و در آینده قصد ندارند که آنها را تکرار کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 36 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

Game_Over

این دومین مورد مرگ مشابه در تایوان است بطوریکه یک مرد ۳۸ ساله تایوانی در تاریخ اول ژانویه (۱۱دی) سال جاری در شهر ‘نئو تایپه’ این منطقه نیز پس از پنج روز وبگردی و بازی رایانه ای جان باخت.

گزارش دریافتی روز شنبه حاکی است یک مرد تایوانی به دنبال سه روز وبگردی و بازی اینترنتی بی وقفه با رایانه در یک کافی نت در جنوب این منطقه جان باخت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از تایپه، این مرد ۳۲ ساله که توسط کارکنان کافی نت بدون حرکت برروی صندلی اش در شهر ‘کائوسیونگ’ مشاهده شده بود، به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند وی براثر ایست قلبی جان باخته است.

طبق تشخیص پزشکان مرد مذکور براثر افراط در وبگردی و بازی اینترنتی بی وقفه دچار گرفتی عروق و مرگ ناگهانی شده است.

گفته می شود این مرد تایوانی که بانام فامیلی ‘هسیه’ شناسایی شده است، از مراجعه کنندگان دایمی این کافی نت بوده و روزهای متوالی برای استفاده از اینترنت و بازیهای رایانه ای درآنجا بسر می برد.

این دومین مورد مرگ مشابه در تایوان است بطوریکه یک مرد ۳۸ ساله تایوانی در تاریخ اول ژانویه (۱۱دی) سال جاری در شهر ‘نئو تایپه’ این منطقه نیز پس از پنج روز وبگردی و بازی رایانه ای جان باخت.

پلیس تایوان می گوید پس از اعلام فوت این دو نفر و حتی در زمان حضور ماموران برای تحقیق درخصوص این واقعه ، سایر کاربران در این کافی نت ها همچنان به وبگردی و بازی با رایانه ادامه می دادند.

کارشناسان می گویند در کنار استفاده معمول و سازنده از رایانه ، امروزه مشاهده می­ شود که برخی افراد به شکلی افراطی از آن استفاده می­کنند و به بیان دیگر دچار اعتیاد به این نوع فناوری و مسائل پیرامون آن مثل وب­گردی ، چت کردن ، بازهای رایانه­ای و … شده­اند.

امروزه تعریف اعتیاد که معیار تشخیص اختلالات روانی و رفتاری در انجمن روانشناسان آمریکا ( APA ) است، تغییر یافته ­و دیگر فرد معتاد کسی نیست که تنها به مصرف مواد مخدر یا دارویی خاص بپردازد، بلکه هرگاه فردی به انتخاب و انجام مداوم یک عمل نظیر استفاده بی وقفه از رایانه وابسته شود می­توان گفت که این فرد مبتلا به اعتیاد در آن حوزه شده است.

omid بازدید : 34 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

grey goo launch trailer

علاقه مندان به بازی های استراتژیک مشابه Command & Conquer: Generals خودتان را آماده کنید چرا که یک عنوان بسیار هیجان انگیز در این سبک به زودی منتشر خواهد شد. امروز سازندگان بازی Grey Goo لانچ تریلر این عنوان را منتشر کرده اند که تماشای آن را قطعا توصیه می کنیم. برای دانلود ویدئو با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 37 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

H1Z1-re

شرکت Sony Online Entertainment به تازگی بازی زامبی محور جدید خود با نام H1Z1 را به صورت Steam Early Access منتشر کرده است. این بازی به خاطر سیاست های پولی که در پیش گرفته است به همراه مشکلات بی پایان در زمان عرضه، شکایت کاربران زیادی را در Steam به همراه داشته است. هر چند این پیشنهاد از مدت زمان محدودی بهره می برد، با این حال جای شکرش باقی است که سونی قصد دارد هزینه خرید های اولیه این بازی را به کاربران باز گرداند. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 35 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

until-dawn-630x332

ترساندن این روزها کار مشکلی در بازی های ویدئویی شده است و اکثر عناوین سبک وحشت موفق به چنین کاری نمی شوند چرا که یا ترس های آنها پوچ است یا اینکه به قدری اکشن هستند که اصلا ترس را فراموش می کنید. بازی Until Dawn در این میان قصد دارد که ترسی واقعی را رقم بزند نه اینکه دائما با شوک های گاه و بی گاه بیهوده، شما را زهر ترک کند. برای توضیحات سازندگان با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 34 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

windows-10_story-600x319

آقای Phil Spencer به عنوان رئیس بخش Xbox در شرکت مایکروسافت، از زمانی که به این مقام منصوب شده اند، دائما در تلاش هستند که بهترین تجارت را در بازی های ویدئویی برای هواداران به ارمغان آورند. این مسئله فقط ختم به Xbox One یا Xbox 360 نمی شود بلکه ایشان کاملا مطلع هستند که Windows هم از محبوبیت بسیاری بر روی رایانه های شخصی برخوردار است. آوردن بازی ها و ارائه سیستم عاملی کامل برای PC از اهداف همیشگی آقای Spencer بوده و ایشان در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۱ بهمن) یک سخنرانی مخصوص در این رابطه خواهند داشت چرا که می خواهند Windows 10 بهترین باشد.

آقای Phil Spencer در رابطه با Windows 10 گفته اند:

برای تیم Xbox این ابتدای های مباحث ما در رابطه با آوردن بازی ها به Windows 10 می باشد. خیلی خوب است که سرانجام بتوانیم در رابطه با این مسئله صحبت کنیم. ما گفتگوهای خود را در طول سال ادامه می دهیم.

ما به ارائه بازی برای کنسول ها متعهد می مانیم اما هوادارانی هم داریم که موبایل و یا PC را برای بازی های خود انتخاب کرده اند. خیلی مهم است که قابلیت های مد نظر خود را، بر اساس مواردی که از کنسول ها فرا گرفته ایم بسازیم و Windows 10 را به بهترین سیستم عاملی تبدیل کنیم که برای بازی در PC ساخته شده است.

اطلاعات خیلی زیادی در رابطه با بازی های برای Windows 10 وجود ندارد. فعلا همین قدر می دانیم که DX12 با این سیستم عامل ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که Windows 7 و Windows 8 هم از آن کامل پیشتیبانی می کنند یا خیر.

omid بازدید : 32 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

Brof

جدیدترین بازی استدیو مستقل Free Lives Games به نام Broforce، فعلا به Xbox One نمی آید و دلیل آن نیز از سوی آقای Evan Greenwood به عنوان مدیر پروژه، سیاست های شرکت مایکروسافت در قبال بازی های مستقل اعلام شده که محدودیت هایی را به وجود می آورد. امروز شرکت مایکروسافت رسما اعلام کرده است که چنین چیزی صحت ندارد و آنها خیلی تمایل دارند که Broforce به Xbox One نیز بیاید. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 29 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

uncharted-4-670x375

در جدیدترین شماره از مجله Edge، جزئیات زیادی از عنوان محبوب و مورد انتظار ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شده است و این اطلاعات توسط چندین کاربر NeoGaf بدست آمده اند. در این مجله، به مطالب زیادی از جمله بهبودهای تکنولوژی، گرافیک و گیم پلی بازی پرداخته شده است. با این جزئیات در ادامه مطلب همراه شوید.

omid بازدید : 31 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

gat_out_of_hell_launch

بازی Saints Row: Gat out of Hell هفته بعد منتشر می شود اما امروز سازندگان اقدام به انتشار لانچ تریلر این عنوان کرده اند. تریلر مذکور دقیقا مثل خود بازی کاملا با طنز ساخته شده! برای تماشای آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 28 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

PhilSpencer-670x357

مایکروسافت امروز اعلام کرد که در ماه دسامبر آن ها توانسته اند برای دومین ماه پیروزی را در فروش بدست آورند و با اینکه بسیار از این مسئله خرسندند، هدف های بزرگ تر را از یاد نخواهند برد. مدیر Xbox یعنی فیل اسپنسر قدردانی خود را نسبت به این موضوع اعلام داشت. برای مشاهده صحبت های وی و جزئیات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

omid بازدید : 31 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

gta_5_grand_theft_auto_v_pc_ps4_xbox_one

دو سه روز پیش بود که سیستم مورد نیازبرای اجرای نسخه PC بازی Grand Theft Auto V اعلام شد اما این خبر یک مسئله بسیار ناراحت کننده را هم در خود داشت و آن تاخیر در انتشار بازی تا ماه مارس می باشد. ظاهرا شرکت Rockstar قصد دارد که از هواداران دلجویی کند زیرا مزایای خوبی را برای آن دسته از افرادی تعیین کرده است که نسخه PC را پیش خرید می کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 30 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

1397443557438

بازی Broforce یکی دیگر از آن دسته بازی های مستقل است که نه گرافیک انقلابی دارد نه داستان مطرحی بلکه گیم پلی آن بسیار جذاب طراحی شده. این بازی برای PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد و به کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One نمی آید. دلیلش چیست؟ محدودیت هایی که توسط مایکروسافت برای انتشار بازی های مستقل تعیین شده است. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 22 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

xbox-one-ps4-pc

GDC باز هم با آماری جدید از صنعت بازی های ویدئویی به استقبال مردم آمده است. با اینکه ساخت بازی برای PlayStation 4 و Xbox One دو برابر شده، این PC و تلفن های همراه هستند که همچنان محبوب ترین پلتفرم های بازی سازان می باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

omid بازدید : 33 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

beyond_earth

هم اکنون مشخص شده است دو بازی تقریبا محبوب Civilization: Beyond Earth و Saints Row IV این هفته در استیم  به صورت رایگان برای بازیبازان موجود می باشند هچنین علاوه بر این هر دو بازی اشاره شده نیز از این به بعد با تخفیفاتی چشم گیر مواجه خواهند شد. و از این پس بازی Civilization: Beyond Earth با تخفیفی ۴۰ درصدی با ۲۹٫۹ دلار و Saints Row IV با تخفیفی ۷۵ درصدی با ۴٫۹۹ دلار برای بازیبازان قابل تهیه می باشد. علاوه بر این اعلام شده است نسخه ی Game of the Century  عنوان Saints Row IV با قیمت ۷٫۴۹ دلار برای تهیه موجود است.

افزون بر این اینک قیمت بازی Civilization: Beyond Earth با Civilization V یکسان شده است و مسلما برای بازیبازان علاقه مند به این سری که تا کنون موفق به تهیه ی این بازی نشده اند یک فرصت ارزشمند برای خرید Civilization: Beyond Earth می باشد.  همچنین بازی Saints Row IV یک عنوان عالی می باشد که قرار است در هفته ی آینده و در روز ۲۰ ژانویه بسته ی الحاقی مستقلی تحت عنوان  Saints Row: Gat Out of Hell برای آن منتشر شود و اگر شما تاکنون این عنوان را تهیه نکرده اید می توانید با خرید آن از روز دوشنبه، از هر دو بازی لذت کافی را ببرید.

omid بازدید : 32 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
گلکسی اس 6 - طرح مفهومیگلکسی اس 6 - طرح مفهومی
 
  • cloob

با وجود مخالفت برخی از شرکت‌ها و اظهار نظر بسیاری از کارشناسان مبنی بر غیرقابل تشخیص بودن تفاوت بین نمایشگرهای فول‌اچ‌دی با کواد‌ اچ‌دی در ابعاد تلفن‌های هوشمند، اما باز هم به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان موبایل مایل به استفاده از این نوع از نمایشگرها هستند.

 

 
omid بازدید : 31 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
ایکس باکس وانایکس باکس وان
 
  • cloob

مایکروسافت در پایان سال ۲۰۱۴، قیمت ایکس‌باکس وان را ۵۰ دلار کاهش داد و به  ۳۴۹ دلار رساند. این تصمیم باعث افزایش چشم گیر فروش ایکس‌باکس وان شد. پس از پایان تعطیلات کریسمس مجددا قیمت ایکس‌باکس وان به ۴۰۰ دلار رسید و حال بار دیگر قیمت این کنسول بازی به ۳۴۹ دلار کاهش یافته است.

omid بازدید : 33 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
سنسور اثر انگشت گلکسی S5سنسور اثر انگشت گلکسی S5
 
  • cloob

سال گذشته‌ی سامسونگ پرچمدار خود را همراه با سنسور اثرانگشت روانه‌ی بازار کرد که در عملکرد با نمونه‌های مشابهی چون آیفون 5S و اَسند میت ۷ هوآوی تفاوت داشت. برای استفاده از این سنسور باید انگشت روی کلید Home‌ کشیده شود در حالی که گلکسی S6 از سنسور اثرانگشت لمسی بهره خواهد برد.

omid بازدید : 31 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
LG G3LG G3
 
  • cloob

انتظار نداریم که ال جی از جی 4 در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی کند اما بدون شک این گوشی در حال ساخت است و انتظار داریم در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی رونمایی شود. طی دو روز گذشته، شاهد شایعاتی در باره‌ی LG G4 بودیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

omid بازدید : 34 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
استفاده از پردازنده‌ی پلی‌استیشن در فضاپیمای «افق‌های نو» ناسااستفاده از پردازنده‌ی پلی‌استیشن در فضاپیمای «افق‌های نو» ناسا
 
  • cloob

فضاپیمای افق نو یا New Horizons، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های تاریخ ستاره‌شناسی را برعهده دارد و آن هم دیداری از نزدیک با سیاره‌ی پلوتو است، اما آیا می‌دانید قلب تپنده‌ی این کاوشگر، همانی است که ما روزی اولین قسمت از بازی‌های Crash و Tekken را رویش اجرا می‌کردیم؟

omid بازدید : 28 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

شرکت معتبر دی جی کالا در نظر دارد جهت توسعه ناوگان توزیعشهر مشهدافراد واجد شرایط را استخدام نماید.

شغل ها و طریق ثبت نام در ادامه مطلب

omid بازدید : 49 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

در محله کره ای ها واقع در "ژنگژو" چین رستورانی افتتاح شده است که به افراد خوش تیپ و خوش صورت غذای مجانی می دهد البته این حالت قوانینی هم دارد. شما باید جز 5 نفر خوش گل ترین افرادی باشید که در رستوران هستند

omid بازدید : 39 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
درآمد ۵.۸ میلیون دلاری بازی موبایل Monument Valleyدرآمد ۵.۸ میلیون دلاری بازی موبایل Monument Valley
 
  • cloob

درآمد بازی Monument Valley حتی به درآمد Clash of Clans نزدیک هم نمی‌شود، اما همین مقدار برای تیمی ۸ نفره که روی بازی کار کردند راضی‌کننده به نظر می‌رسد. ustwo، استودیوی کوچک سازنده‌ی این بازی آماری جذاب از محصول موفق خود منتشر کرده‌اند.

omid بازدید : 34 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
زوم‌اَپ: اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراهزوم‌اَپ: اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراه
 
  • cloob

این روز‌های جام‌ملت‌های آسیا در استرالیا در حال برگزاری است و تیم‌ ملی فوتبال کشورمان نیز دومین بازی خود را در مرحله‌ی گروهی با پیروزی پشت سر گذاشته است. ساعت برگزاری مسابقات به‌گونه‌ای است که بسیاری از دوستداران تیم‌ملی فرصت تماشای بازی‌ها را ندارند، از این‌رو در زوم‌اپ امروز اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراه را معرفی می‌کنیم.

omid بازدید : 26 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
دوره‌ی آزمون و خطای عینک گوگل به پایان رسید
 
  • cloob

گوگل با معرفی گوگل‌گلس، بخش جذابی را در حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی ایجاد کرد. این کمپانی تلاش کرد تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، استفاده از گجت‌ها را وارد فاز جدیدی کند. با این حال بسیاری باور دارند که عینک گوگل محکوم به مرگ است.

omid بازدید : 33 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

 

مسابقات جی‌پی مستر در قطرمسابقات جی‌پی مستر در قطر
 

شاید ۲۰ سال پیش کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی غرش موتور خودروهای فرمول یک در خاورمیانه طنین‌انداز شود؛ حال آنکه پس از احداث ۲ پیست در بحرین و امارات متحده‌ی عربی، قطر نیز درصدد ساخت سومین پیست فرمول یک در حاشیه‌ی خلیج فارس است.

omid بازدید : 37 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
 رابرت ویلسونرابرت ویلسون
 
  • cloob

۱۵ سال پیش در چنین روزی یعنی ۱۶ ژانویه سال ۲۰۰۰ رابرت ویلسون فیزیکدان بزرگ آمریکایی و معمار لابراتوار معروف فرمی دیده از جهان فروبست. بیشترین شهرت وی بخاطر فعالیت در پروژه معروف منهتن و طراحی لابراتوار فرمی و شتابدهنده آن بوده است.

omid بازدید : 28 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

Far-Cry-4-1-1280x720

 

با توجه به اظهارات کارگردان Far Cry 4 تمامی عناصر مخفی این بازی توسط بازیکنان پیدا شده اند و دیگر چیزی برای یافتن وجود ندارد و از آن ها می توان به پایان های گوناگون اشاره داشت. همچنین مکان هایی که برای به وقوع پیوستن بازی بعدی وجود داشتند، به طور کلی رد شدند. برای مشاهده جزئیات و متن کارگردان در توییتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

omid بازدید : 73 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

Assassins-Creed-Unity-Dead-Kings-img4

آخرین نسخه از سری بازی های Assassin’s Creed تحت عنوان Assassin’s Creed Unity در اواخر سال گذشته ی میلادی منتشر شد. عنوانی که علارقم شایستگی ها و پیشرفت های فراوانی که در آن دیده می شد به دلیل برخی مشکلات و به خاطر انتظارات بسیار طرفداران این سری از Unity آن طور که باید موفق نبود. روز گذشته شرکت یوبی سافت به منظور عذر خواهی از هوادران خود یک بسته ی الحاقی با نام  Dead Kings را به صورت کاملا رایگان منتشر نمود که اینک برخی از نمرات و نقد های این بسته ی الحاقی منتشر شده است.

در Dead Kings شما همچنان کنترل شخصیت بازی اصلی آرنو را در اختیار دارید و در تونل های تاریک شهر Saint-Denis به دنبال کشف اسرار پادشاهان پیشین فرانسه می باشید. نقد های منتشر شده از این بسته ی الحاقی بجر نقد Metro GameCentral که نمره ی ۵۰ از ۱۰۰ را به آن داده است، نوید یک عنوان راضی کننده را می دهد که دوستداران سری Assassin’s Creed  را از خود راضی خواهد کرد و در این بین می توان به نمرات ۷۸ از ۱۰۰ سایت IGN و یا نمره ی ۸۰ از ۱۰۰ سایت Eurogamer اشاره نمود. در ادامه شما می توانید لیست نمرات منتشر شده و توضیحات مرتبط  به آنها را مشاهده نمایید.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1,792
  • بازدید کلی : 12,983