loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 30 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

ded

شرکت Ubisoft امسال اولین بازی در سری Watch Dogs را منتشر کرد. IP جدیدی که هیجان بسیاری را به همراه داشت و به کلی دنیایی جدید را به ارمغان آورده بود. این بازی البته شروع کاملا بی نقصی هم نداشت و بازی کاملی نبود با این حال ظاهرا سازندگان از اشتباهات خود درست گرفته اند و در آینده قصد ندارند که آنها را تکرار کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 36 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

Game_Over

این دومین مورد مرگ مشابه در تایوان است بطوریکه یک مرد ۳۸ ساله تایوانی در تاریخ اول ژانویه (۱۱دی) سال جاری در شهر ‘نئو تایپه’ این منطقه نیز پس از پنج روز وبگردی و بازی رایانه ای جان باخت.

گزارش دریافتی روز شنبه حاکی است یک مرد تایوانی به دنبال سه روز وبگردی و بازی اینترنتی بی وقفه با رایانه در یک کافی نت در جنوب این منطقه جان باخت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از تایپه، این مرد ۳۲ ساله که توسط کارکنان کافی نت بدون حرکت برروی صندلی اش در شهر ‘کائوسیونگ’ مشاهده شده بود، به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند وی براثر ایست قلبی جان باخته است.

طبق تشخیص پزشکان مرد مذکور براثر افراط در وبگردی و بازی اینترنتی بی وقفه دچار گرفتی عروق و مرگ ناگهانی شده است.

گفته می شود این مرد تایوانی که بانام فامیلی ‘هسیه’ شناسایی شده است، از مراجعه کنندگان دایمی این کافی نت بوده و روزهای متوالی برای استفاده از اینترنت و بازیهای رایانه ای درآنجا بسر می برد.

این دومین مورد مرگ مشابه در تایوان است بطوریکه یک مرد ۳۸ ساله تایوانی در تاریخ اول ژانویه (۱۱دی) سال جاری در شهر ‘نئو تایپه’ این منطقه نیز پس از پنج روز وبگردی و بازی رایانه ای جان باخت.

پلیس تایوان می گوید پس از اعلام فوت این دو نفر و حتی در زمان حضور ماموران برای تحقیق درخصوص این واقعه ، سایر کاربران در این کافی نت ها همچنان به وبگردی و بازی با رایانه ادامه می دادند.

کارشناسان می گویند در کنار استفاده معمول و سازنده از رایانه ، امروزه مشاهده می­ شود که برخی افراد به شکلی افراطی از آن استفاده می­کنند و به بیان دیگر دچار اعتیاد به این نوع فناوری و مسائل پیرامون آن مثل وب­گردی ، چت کردن ، بازهای رایانه­ای و … شده­اند.

امروزه تعریف اعتیاد که معیار تشخیص اختلالات روانی و رفتاری در انجمن روانشناسان آمریکا ( APA ) است، تغییر یافته ­و دیگر فرد معتاد کسی نیست که تنها به مصرف مواد مخدر یا دارویی خاص بپردازد، بلکه هرگاه فردی به انتخاب و انجام مداوم یک عمل نظیر استفاده بی وقفه از رایانه وابسته شود می­توان گفت که این فرد مبتلا به اعتیاد در آن حوزه شده است.

omid بازدید : 34 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

grey goo launch trailer

علاقه مندان به بازی های استراتژیک مشابه Command & Conquer: Generals خودتان را آماده کنید چرا که یک عنوان بسیار هیجان انگیز در این سبک به زودی منتشر خواهد شد. امروز سازندگان بازی Grey Goo لانچ تریلر این عنوان را منتشر کرده اند که تماشای آن را قطعا توصیه می کنیم. برای دانلود ویدئو با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 37 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

H1Z1-re

شرکت Sony Online Entertainment به تازگی بازی زامبی محور جدید خود با نام H1Z1 را به صورت Steam Early Access منتشر کرده است. این بازی به خاطر سیاست های پولی که در پیش گرفته است به همراه مشکلات بی پایان در زمان عرضه، شکایت کاربران زیادی را در Steam به همراه داشته است. هر چند این پیشنهاد از مدت زمان محدودی بهره می برد، با این حال جای شکرش باقی است که سونی قصد دارد هزینه خرید های اولیه این بازی را به کاربران باز گرداند. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 35 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

until-dawn-630x332

ترساندن این روزها کار مشکلی در بازی های ویدئویی شده است و اکثر عناوین سبک وحشت موفق به چنین کاری نمی شوند چرا که یا ترس های آنها پوچ است یا اینکه به قدری اکشن هستند که اصلا ترس را فراموش می کنید. بازی Until Dawn در این میان قصد دارد که ترسی واقعی را رقم بزند نه اینکه دائما با شوک های گاه و بی گاه بیهوده، شما را زهر ترک کند. برای توضیحات سازندگان با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 34 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

windows-10_story-600x319

آقای Phil Spencer به عنوان رئیس بخش Xbox در شرکت مایکروسافت، از زمانی که به این مقام منصوب شده اند، دائما در تلاش هستند که بهترین تجارت را در بازی های ویدئویی برای هواداران به ارمغان آورند. این مسئله فقط ختم به Xbox One یا Xbox 360 نمی شود بلکه ایشان کاملا مطلع هستند که Windows هم از محبوبیت بسیاری بر روی رایانه های شخصی برخوردار است. آوردن بازی ها و ارائه سیستم عاملی کامل برای PC از اهداف همیشگی آقای Spencer بوده و ایشان در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۱ بهمن) یک سخنرانی مخصوص در این رابطه خواهند داشت چرا که می خواهند Windows 10 بهترین باشد.

آقای Phil Spencer در رابطه با Windows 10 گفته اند:

برای تیم Xbox این ابتدای های مباحث ما در رابطه با آوردن بازی ها به Windows 10 می باشد. خیلی خوب است که سرانجام بتوانیم در رابطه با این مسئله صحبت کنیم. ما گفتگوهای خود را در طول سال ادامه می دهیم.

ما به ارائه بازی برای کنسول ها متعهد می مانیم اما هوادارانی هم داریم که موبایل و یا PC را برای بازی های خود انتخاب کرده اند. خیلی مهم است که قابلیت های مد نظر خود را، بر اساس مواردی که از کنسول ها فرا گرفته ایم بسازیم و Windows 10 را به بهترین سیستم عاملی تبدیل کنیم که برای بازی در PC ساخته شده است.

اطلاعات خیلی زیادی در رابطه با بازی های برای Windows 10 وجود ندارد. فعلا همین قدر می دانیم که DX12 با این سیستم عامل ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که Windows 7 و Windows 8 هم از آن کامل پیشتیبانی می کنند یا خیر.

omid بازدید : 32 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

Brof

جدیدترین بازی استدیو مستقل Free Lives Games به نام Broforce، فعلا به Xbox One نمی آید و دلیل آن نیز از سوی آقای Evan Greenwood به عنوان مدیر پروژه، سیاست های شرکت مایکروسافت در قبال بازی های مستقل اعلام شده که محدودیت هایی را به وجود می آورد. امروز شرکت مایکروسافت رسما اعلام کرده است که چنین چیزی صحت ندارد و آنها خیلی تمایل دارند که Broforce به Xbox One نیز بیاید. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 29 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

uncharted-4-670x375

در جدیدترین شماره از مجله Edge، جزئیات زیادی از عنوان محبوب و مورد انتظار ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شده است و این اطلاعات توسط چندین کاربر NeoGaf بدست آمده اند. در این مجله، به مطالب زیادی از جمله بهبودهای تکنولوژی، گرافیک و گیم پلی بازی پرداخته شده است. با این جزئیات در ادامه مطلب همراه شوید.

omid بازدید : 31 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

gat_out_of_hell_launch

بازی Saints Row: Gat out of Hell هفته بعد منتشر می شود اما امروز سازندگان اقدام به انتشار لانچ تریلر این عنوان کرده اند. تریلر مذکور دقیقا مثل خود بازی کاملا با طنز ساخته شده! برای تماشای آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 1,798
  • بازدید کلی : 12,989