loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 28 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

DriveclubPhotoMode-76

باز هم اعضای Evolution Studios و شرکت سونی با اخبار خوبی از بازی Driveclub به میان هوادران آمده اند. طبق اعلامیه جدید سازندگان، قیمت دو نسخه معمولی و ارتقاء به نسخه PlayStation Plus بازی نامبرده کاهش یافته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

omid بازدید : 27 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

DriveClub-3-610x343

در گذشته تصویری منتشر شده بود که به نظر می می آمد قرار است بازی Driveclub، پیست های جدیدی را دریافت کند که همگی هم در کشور ژاپن هستند. این مسئله کاملا از درختان گیلاس ساکورا واضح بود و باید امروز به شما اعلام کنیم که این مسئله کاملا صحت دارد و چنین مکانی را سازندگان Driveclub در نظر دارند. برای اطلاعات بیشتر و تماشای ویدئو با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 38 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

Proje

بازی Project CARS تلاش بسیار زیادی می کند تا اینکه هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک تر باشد. از طراحی خودرو و فرمان پذیری واقع گرایانه آنها گرفته تا گرافیکی حیرت انگیز، همگی از ویژگی های Project CARS هستند. امروز باز هم با یک مقایسه دیگر از این عنوان در خدمت شما هستیم. برای تماشای ویدئو با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 28 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

2555466-battlefield+hardline+3+wm

امروز استدیو Visceral Games، سازنده بازی Battlefield Hardline، جزئیات کامل بخش بتا عنوان نامبرده را منتشر کرده است که برای قسمت چندنفره تدارک دیده شده. تاریخ دقیقی برای آغاز این بتا هنوز ارائه نشده است اما سازندگان توضیحاتی را در اختیار خبرگزاری ها قرار داده اند که در ادامه مطلب موجود هستند.

omid بازدید : 25 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

uncharted_4_large

کارگردان Uncharted 4: A Thief’s End آقای Bruce Straley در مصاحبه ای با EDGE در مورد نرخ فریم بازی صحبت کرد. او تایید کرد که برای نمایش گیم پلی PlayStation Experience، تیم سازنده نرخ فریم را بر روی ۳۰ قفل کرده بود. اما همچنین ایشان اعلام کردند که فریم بازی بیش از “۳۰fps” می باشد. برای مشاهده بیانات کامل ایشان به ادامه مطلب مراجعه کنید.

omid بازدید : 41 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

evolve2-670x368

چند روزی است که بحث ها و شکایت ها در انجمن های خارجی از بازی Evolve بالا گرفته است. عنوانی که قصد دارد برخی محتویات خود را بعد از عرضه بازی، در قالب DLC ارائه کند و همین مسئله ناراحتی هواداران راه به همراه داشته است. امروز اعضای Turtle Rock Studios سرانجام تصمیم گرفته اند که توضیحات کامل تری را در رابطه با DLC ها ارائه کنند بلکه کمی آتش این مسئله بخوابد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 39 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

FW

هم اکنون مشخص شده است فیلم Dead Rising: Watchtower با بازی Rob Riggle برای نخستین بار در ۲۷ مارس ۲۰۱۵ از شبکه ی Crackle پخش خواهد شد. علاوه بر این بعد از پخش Dead Rising: Watchtower توسط  Crackle مدتی بعد این فیلم به صورت دیجیتالی و فیزیکی نیز در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی GameInformer این فیلم در برخی شبکه ها نیز به صورت سریالی به جای یک فیلم منسجم پخش خواهد شد. 

omid بازدید : 42 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

sniper_elite_iii__final__25014.nphd

سومین عنوان در سری بازی محبوب Sniper Elite مدت زیادی می شود که منتشر شده است. بازی مذکور تا کنون DLC و محتویات اضافی مختلفی را دریافت کرده است که هم برای بخش چند نفره بوده اند و هم تک نفره. اگر شما به جای PC از یک کنسول نسل هفتمی یا هشتمی برای بازی استفاده می کنید و هنوز Sniper Elite 3 را تجربه نکرده اید، نسخه Ultimate Edition برای شما کاملا مناسب است. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

omid بازدید : 27 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

abe_oddysee_header

هواداران Oddworld خودتان را آماده کنید چرا که چیزی تا به تاریخ انتشار بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty باقی نمانده است. امروز سازندگان بازی پرطرفدار مذکور، رسما تاریخ انتشار دقیق را اعلام کرده اند که با جزئیات کامل در ادامه مطلب موجود می باشد.

omid بازدید : 33 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

DriveclubPhotoMode-76

مهم اکنون مشخص شده است بازی ماشین رانی استودیو Evolution یعنی DriveClub بهترین فروش را در میان عناوین انحصاری که تنها برای یک پلتفرم منتشر شده اند را در سال ۲۰۱۴ داشته است. بازی های انحصاری و کنسولی The Last of Us: Remastered و Infamous: Second Son بعد از DriveClub  به همراه Halo: The Master Chief Collection و  Sunset Overdrive به ترتیب جایگاه ها ی برتر را از نظر فروش بر روی PS4 و Xbox One در انگلستان بدست آورده اند.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,811
  • بازدید کلی : 13,002