loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 37 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

670px-0,768,0,431-The-last-of-us-remastered

یکی از عناوین پر طرفدار نسل ۷، قطعا عنوان The Last of Us بوده است. این عنوان که هم از نظر فروش و هم از نظر نمره توانست موفق شود، یکی از عناوین انحصاری کنسول PS3 شرکت سونی بوده است. سونی یک نسخه بازسازی شده تحت نام The Last of Us Remastered برای کنسول PS4 منتشر نمود و کمی قابلیت های جدید به بازی اضافه کرد. اکنون نیز کنسول PS4 تحت یک باندل، با The Last of Us Remastered منتشر خواهد شد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

سونی، اکنون پیشنهاد یک باندل PS4 به همراه The Last of Us Remastered به مشتریان خود داده است و افرادی که این عنوان را هنوز تجربه نکرده اند، فرصت خوبی برایشان رقم خورده است!
این PS4 دارای هارد ۵۰۰GB بوده و با قیمتی معادل ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
یعنی شما می توانید با پرداخت پول PS4، یک The Last of Us Remastered رایگان در واقع دریافت نمایید!
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

omid بازدید : 50 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

grim-fandango-remastered

در زمان برگزاری نمایشگاه E3 2014 بود که حین کنفرانس شرکت سونی اعلام شد، نسخه بازی سازی شده بازی بسیار محبوب Grim Fandango در دست ساخت است. در جدیدترین آپدیت خبری اعلام شده است که شما می توانید از هم اکنون اقدام به پیش خرید بازی نامبرده کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Grim Fandango برای PlayStation 4 ،PlayStation Vita ،PC و Mac منتشر خواهد شد منتهی فعلا پیش فروش نسخه PC آغاز شده است و نسخه های Playstation هم تا چند ساعت دیگر آماده خواهد بود. نسخه PC به صورت دیجیتالی از طریق سایت GOG.com بدون قفل DRM به قیمت ۱۴٫۹۹ فروخته می شود.

بازی Grim Fandango Remastered از نظر کیفیت فرق های بسیاری با نسخه ۱۶ سال پیش خود دارد. گرافیک آن دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی طبق گفته های آقای Tim Schafer، خالق داستان این بازی، موزیک ها از نو با یک گروه ارکستر جدید ضبط شده اند. مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه PC هم اصلا دلهره آور نیست و شما با یک CPU دو هسته ای، ۴ گیگابایت RAM و کارت گرافیک های ATI Radeon HD 4670 یا Nvidia GTX 285 می توانید آن را اجرا کنید.

Grim Fandango Remastered در تاریخ ۲۷ ژانویه (مصادف با ۷ بهمن) منتشر خواهد شد.

اگر با Grim Fandango آشنایی ندارید بایستی بگوییم که این عنوان یک بازی داستانی می باشد و نسخه بازسازی شده آن توسط Double Fine Productions ساخته می شود (LucasArts به عنوان سازنده نسخه اصلی شناخته می شود). این بازی در زمان خود بسیار محبوب بوده و متوسط امتیاز ۹۴ را هم در سایت Metacritic کسب کرده است.

omid بازدید : 28 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

xbox-one-amd

شاید همه شما پیش خودتان فکر کنید که جایزه Emmy فقط مربوط به حوزه فیلم می شود. اما اینگونه نبوده و باید به اطلاع شما برسانیم که کنسول Xbox One موفق به دریافت جایزه شده است. اما چگونه؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

مایکروسافت بدلیل مهندسی های خاص خود و ساخت برنامه های تلویزیون محور برروی کنسول هشتمی خود، جایزه Emmy را توانست برای Xbox One بدست آورد!

مایکروسافت نیز مانند برخی شرکت ها مانند Apple, Roku, Sony, و TiVo، در ضمینه های مختلفی جوایزی را دریافت کرده است. ما بسیار خوشحال هستیم که این جایزه را به همراه National Academy of Television Arts & Sciences دریافت کردیم.

سه شنبه گذشته، ۶۶ امین سالگرد مراسم Technology & Engineering Emmy Award در شهر لاس وگاس و هتل Bellagio برگذار شد و کنسول Xbox One توانست جایزه Emmy را کسب نماید.
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

omid بازدید : 22 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

assassins_creed_unity_dead_kings_4-600x254

همانطور که مطلع می باشید چندی قبل به صورت رسمی شرکت یوبی سافت به منظور عذرخواهی از هواداران خود درمورد بازی Assassin’s Creed Unity عرضه ی یک بسته ی الحاقی ( DLC ) رایگان برای این بازی تحت عنوان Dead Kings تایید نمود. حال بازیبازان می توانند به صورت رایگان این بسته ی الحاقی را دریافت نمایند.

هم اکنون Dead Kings برای خریدداران  AC : Unity از فروشگاه Xbox قابل دریافت می باشد و در روز چهارشنبه نیز به صورت رایگان بر روی PSN قرار خواهد گرفت. همچنین حجم این بسته ی الحاقی برابر با ۷GB می باشد که می توان گفت برای یک بسته ی الحاقی حجم زیادی می باشد. در پایان شایان به ذکر است که Dead Kings روایت گر داستان شخصیت اصلی AC : U می باشد که شما در آن با بدست گرفتن کنترل آرنو در تونل های تاریک شهر Saint-Denis به دنبال کشف اسرار پادشاهان فرانسه می باشید.

لانچ تریلر:

Video Player
 
 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

omid بازدید : 35 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

codaw-header

امروز یک ویدئو تازه از DLC جدید Call of Duty: Advanced Warfare با نام Havoc منتشر شده است. در این تریلر ما شاهد سازندگان هستیم که پیرامون محتویات این بسته که شامل اسلحه ها، نقشه های جدید و دیگر موارد می باشد صحبت می کنند و نماهای مختلفی را از گیم پلی در این بخش ها به نمایش می گذارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Havoc دارای یک سری نقشه و سلاح های سفارشی مخصوص می باشد و در آن ما شاهد نوعی جدید از زامبی ها هستیم که در بخشی به نام Exo Zombies حضور دارند. در Exo Zombies که به صورت co-op می بایست آن را تجربه کنید، ما شاهد مشاهیر هالیوودی نظیر John Malkovich ،Bill Paxton ،Rose McGowan و John Bernthal خواهیم بود که داستان بازی را تعریف می کنند.

جزئیات کامل بسته Havoc عبارتند از:

  • چهار نقشه جدید برای بخش چند نفره
  • سلاح تهاجمی AE4 که با انرژی قدرتمندی کار و شلیک می کند
  • بخش Exo Zombies
  • داستانی که از دید کارکنان شرکت Atlas روایت می شود

بسته الحاقی Havoc در تاریخ ۲۷ ژانویه (مصادف با ۷ بهمن) برای کنسول های Xbox منتشر می شود و در آینده به PC و Playstation هم خواهد آمد. Call of Duty: Advanced Warfare برای Xbox One ،Xbox 360 ،PlayStation 3 ،PlayStation 4 و PC منتشر شده است.

 

 

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

omid بازدید : 31 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ps store

همانطور که می دانید مدتی می شود برند PlayStation بیست ساله شده است. شرکت سونی امروز رسما اعلام کرده است که به همین مناسبت، ۶۰ بازی در PS Store تخفیف خورده اند؛ عناوین که طی ۲۰ سال گذشته عرضه شده بودند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

لیست موجود، بازی های منتشر شده برای تمامی کنسول های PlayStation 4 ،PlayStation 3 ،PlayStation Vita و PSP را به همراه عناوین کلاسیک PlayStation 1 و PlayStation 2 شامل می شود. خیلی از عناوین ۶۰ درصد تخفیف خورده اند و با داشتن یک حساب کاربری در PS Plus این میزان به ۷۵ درصد هم میرسد. عناوین زیر تنها بخشی از بازی های تخفیف خورده هستند.

PlayStation 4:

Call of Duty: Ghosts Digital Hardened Edition ،Killzone Shadow Fall و Rocksmith 2014 Edition

PlayStation 3:

Assassin’s Creed 2، Bully، Call of Duty: Ghosts Gold Edition، Devil May Cry HD Collection، Dragon’s Dogma Dark Arisen، Far Cry 3 Ultimate Edition، Grand Theft Auto: Vice City، Red Dead Redemption و …

PlayStation Vita:

BlazBlue: Calamity Trigger Portable، Disgaea 4: A Promise Revisited، Grand Theft Auto: Chinatown Wars، LittleBigPlanet Vita، MediEvil و …

لیست کامل بازی ها هم به همراه تخفیفات اعلام شده در این تصویر موجود است:

لیست کامل تخفیفات

لیست کامل تخفیفات

omid بازدید : 30 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

metal_gear_solid_5_the_phantom_pain-600x337

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قطعا بزرگ است و شما آزادی بسیاری برای انجام ماموریت های خود دارید. اما به راستی تا چقدر این عظمت در واقعیت هم پیاده سازی شده و فقط تعریف بیهوده نیست؟ آقای Troy Baker جواب سوال شما را داده اند و توضیحات ایشان در ادامه مطلب هم موجود است.

آقای Troy Baker که به عنوان یکی از افراد بسیار سرشناس در زمینه صداپیشگی شناخته می شوند، در بازی Metal Gear Solid V، ایفای نقش Ocelot را بر عهده دارند. ایشان در رابطه با بازی نامبرده گفته اند:

خیلی مشتاق هستم تا واکنش مردم به این Metal Gear را ببینم چرا که این بازی متفاوت است. این بازی کاملا با دیگر عناوین سری تطابق دارد و در عین حال من فکر میکنم بسیار خوب از آب در خواهد آمد … خیلی مشتاق هستم تا ببینم مردم چه می کنند.

در زمینه هر کاری که شما می توانید انجام دهید، به نظرم این بزرگترین بازی است که دیده ام. Skyrim در کنار این بازی ناچیز است. این عنوان در زمینه کارهایی که شما می توانید انجام دهید بسیار پر محتوا است.

در Metal Gear Solid V، بر خلاف دیگر عناوین Metal Gear Solid، این آقای Kiefer Sutherland هستند که صداپیشگی شخصیت Snake را بر عهده دارند، مسئله ای که واکنش منفی از سوی هوادران داشته است. آقای Troy Baker در این رابطه می گویند:

اگر شما حضور او را در The Game Awards تماشا کرده بودید، من خواستار تشویقش بودم زیرا او با عشق و علاقه بسیار حضور پیدا کرد و این مسئله برای هوادران مهم است.

او انگار می خواست که این سخنان را بگوید که “ببینید، شما نمی خواستید که من در نقش Snake حضور پیدا کنم. خیلی خوب مشکلی نیست من هم نمی خواستم. منتهی بگذارید به شما بگویم که چطور به این مسئله علاقه مند شدم و آن را پیش تمامی دوستان خود تعریف می کنم.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای Xbox One ،Xbox 360 ،PlayStation 3 ،PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.

omid بازدید : 34 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

PSPlus-Logo

یکی از نقاط ضعف سونی در مقابل مایکروسافت بخش چند نفره ( مولتی پلیر )  بر روی  PlayStation 4 می باشد. زیرا شما برای دسترسی به آن نیازمند اشتراک  PS+ ) PSPlus ) می باشید و بازیبازان در این زمینه انتخاب دیگری ندارند. اما به نظر سونی نیز در مقابل حرکت مایکروسافت که در تعطیلات آخر هفته ( میلادی )  بازی های چندنفره را برای مشترکان نقره ای Xbox Live رایگان نمود سونی نیز از ۱۶ تا ۱۸ ژانویه را برای تمامی افراد رایگان اعلام کرده است.

بنابر این اگر شما از روز ۱۶ تا ۱۸ ژانویه در صورتی که اشتراک PS+ داشته باشید یا نه، قادر به بازی کردن بخش چند نفره ی آنلاین عناوین مورد علاقیتان بر روی PS4 هستید. همچنین شایان به ذکر است که این ویژگی تنها برای بخش چند نفره ی آنلاین می باشد و برای مزایای دیگر همچون بازی رایگان و یا تخیفات می بایست اشتراک لازم را تهیه نمایید. حال نظر شما چیست؟ از این تخفیفات استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

omid بازدید : 36 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

The-Sims-4-feature-672x372

همانطور که در جریان می باشید چند ماه پیش بازی  تقریبا موفق The Sims 4  به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی منتشر شد و اینک طی یک توئیتر مشخص شده است در ماه آینده این عنوان برای MAC نیز منتشر می شود. همچنین فعلا کمپانی EA قیمت و تاریخ انتشار The Sims 4 بر روی MAC را مشخص نکرده است اما انتظار می رود این عنوان در ماه فوریه روانه ی بازار شود.

علاوه بر این اعلام شده است بسته ی Outdoor Retreat نیز از هم اکنون برای دارندگان The Sims 4 امکان پذیر می باشد که با استفاده از آن، بازیبازان می توانند به برخی از ویژگی ها و ماجراجویی های مانند لباس های جدید دست پیدا کنند. پس اگر شما نیز در حال حاضر مشغول تجربه ی The Sims 4 می باشید دریافت و استفاده از بسته ی Outdoor Retreat به شما پیشنهاد می شود.

omid بازدید : 33 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

dmcde_xbo_fob

بازی DmC Devil May Cry: Definitive Edition در اصل قرار بود که ۱۷ مارس (مصادف با ۲۶ اسفند) منتشر شود. در این تاریخ بایستی بگوییم که بازیهایی همچون Battlefield Hardline نیز همچون منتشر می شوند و شاید هم به همین خاطر باشد که شرکت Capcom تصمیم دارد بازی خود را زودتر منتشر کند تا رقابت سختی را تجربه نکند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

شرکت Capcom امروز اعلام کرده است که DmC Devil May Cry: Definitive Edition در تاریخ ۱۰ مارس (مصادف با ۱۹ اسفند) برای PS4 و Xbox One منتشر می شود. دلیلش هر چیزی که می خواهد باشد، همیشه خیلی خوب است که بازی ها زودتر از تاریخ های اعلام شده منتشر شوند و صبر را کوتاه کنند.

DmC Devil May Cry: Definitive Edition نسخه بازسازی شده جدیدترین عنوان در سری بازی Devil May Cry می باشد که از رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بهره می برد.

DmC Devil May Cry: Definitive Edition شامل بازی اصلی به علاوه تمامی DLC ها، از جمله بخش داستانی Vergil’s Downfall نیز می باشد. در کنار این موارد، ما شاهد حالات جدید برای گیم پلی و یک سری امکانات تازه نیز خواهیم بود. بازی مذکور ۳۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

 

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 2,247
  • بازدید کلی : 13,438