loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 34 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)
مدیاپردازش مدیاپردازش
 
  • cloob

امروزه اکثر مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند تا خریدی مطمئن از فروشگاه‌های معتبر داشته باشند. ال‌جی و مدیاپردازش در راستای تأمین مراکز فروش تخصصی، ارتباط مؤثر و مستقیم با عرضه‌کنندگان محصولات ال‌جی و همچنین فراهم کردن خریدی آسان و مطمئن فروشگاه برندشاپ مدیا (3) را در صادقیه افتتاح کردند.

 

در این فروشگاه به صورت تخصصی محصولات شرکت ال‌جی شامل گوشی تلفن همراه و تبلت به همراه متعلقات آنها ارائه می‌شود. در این مراسم که در روز پنجشنبه 18 دی‌ماه ساعت 10 صبح برگزار شد، شماری از مسئولین و مدیران ال‌جی و مدیاپردازش حضور داشتند.

به گفته سلطانی، مسئول فروشگاه برندشاپ مدیا (3):

ما در این فروشگاه تمامی مدل‌های گوشی و تبلت ال‌جی را به مشتریان عرضه می‌کنیم و به قول معروف جنسمان جور است. این فروشگاه این امکان را فراهم آورده تا مصرف‌کنندگان با خیال راحت کالای دلخواهشان را با اعتماد کامل تهیه کنند.

توسعه فروشگاه‌هایی نظیر برندشاپ مدیای (3) راه‌حل مناسبی برای نزدیکتر شدن به مصرف‌کنندگان و درک نیاز آنان است. مصرف‌کنندگان زمانی که وارد فروشگاهی می‌شوند که به صورت تخصصی محصولی را عرضه می‌کند احساس بهتری پیدا می‌کنند.

mediapardazesh brandshop

یکی از مسئولین رسانه‌ای شرکت ال‌جی می‌گوید:

ال‌جی تصمیم دارد تا به سرعت بازار فروش گوشی و تبلت‌های خود را افزایش دهد. همچنین ال‌جی به دنبال آن است که ظرفیت‌های بازاریابی خود را با تلاش‌هایی در زمینه ارتباط نزدیکتر با مصرف‌کنندگان برای پوشش محدوده جامعی از مناطق تجاری با برنامه‌هایی شامل تحقیق و توسعه، برنامه‌ریزی، فروش و بازاریابی افزایش دهد. فروشگاه‌هایی نظیر برندشاپ مدیا (3) از سویی نقش ارتباطی مؤثری بین تولیدکننده و مشتریان ایفا می‌کنند و از سوی دیگر خیال مصرف‌کننده را از خریدی مطمئن راحت می‌کنند.

بازدیدکنندگان، مشتریان و همه کسانی که علاقه‌مند به گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌های ال‌جی هستند می‌توانند از فروشگاه برندشاپ مدیا (3) واقع در صادقیه، بعد از فلکه اول، جنب پاساژ کیش، شماره 986 دیدن کنند.

omid بازدید : 32 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

آکیورا NSXآکیورا NSX
 
  • cloob

نمایشگاه دیترویت در دومین روز برگزاری خود، شاهد معرفی نسل جدید سوپراسپورت NSX از آکیورا بود. آکیورا بازوی تولیدکننده‌ی خودروهای لوکس کمپانی ژاپنی هوندا است.

 آکیورا نسل جدید سوپراسپورت NSX را در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی کرد. این خودرو در مقایسه با نمونه‌ی مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۳ تفاوت بسیاری دارد و تغییرات زیادی را به خود دیده است. نسل جدید NSX از یک پیشرانه‌ی شش سیلندر توئین توربو با چینش موتور‌ها بصورت V شکل بهره می‌برد. قدرت این پیشرانه ۵۵۰ اسب بخار است که می‌توان با استفاده از یک جعبه دنده‌ی ۹ سرعته‌ی دو کلاچه آن را در اختیار گرفت. آکیورا NSX همچنان یک سوپراسپورت هیبریدی است که از دو موتور الکتریکی در محور جلو و یک موتور الکتریکی در عقب بهره می‌برد.

AcuraNSX 1

خطوط تیز بدنه در کنار جلو پنجره‌ی جالب این خودرو، چهره‌ای خشن را به آکیورا NSX بخشیده است. عرض خودرو هفت سانتی‌متر افزایش یافته و فاصله‌ی دو محور نیز شاهد افزایشی دو سانتی‌متری است. در زیر بدنه‌ی خشن این خودروی، شاسی مستحکم NSX قرار گرفته که از فیبرکربن و آلومینیوم تولید شده است.

AcuraNSX 2

آکیورا اطلاعاتی را در مورد کارکرد موتور این خودرو منتشر نکرده است. آکیورا NSX از پاییز سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند این خودرو را از تابستان پیش خرید کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۱۵۰٫۰۰۰ دلار است.

نظر شما در مورد این سوپراسپورت زیبا چیست؟

 
omid بازدید : 31 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

ثبت تصاویر سی‌تی‌اسکن قلب در یک ثانیه با دستگاه GE Healthcare
 
  • cloob

در صورتی که تجربه‌ی ثبت تصاویر سی‌تی‌اسکن را داشته باشید، با فرآیند خاص آن آشنا هستید. کمپانی GE Healthcare اسکنر جدیدی طراحی و تولید کرده که زمان مورد نیاز برای ثبت تصاویر سی‌تی‌اسکن را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد، بطوریکه در یک ثانیه می‌توان تصویر سی‌تی‌اسکن قلب را ثبت کرد.

ثبت تصاویر سی‌تی‌‌اسکن فرآیند وقت‌گیری دارد، بطوریکه بیمار پس از دراز کشیدن در محل مورد نظر و ورود به محفظه‌ی دستگاه چند ثانیه‌ای را درون آن صرف می‌کند تا اینکه تصاویر مورد نظر پس از عبور اشعه‌ی ایکس از توده‌ی گوشت و استخوانی بدن ثبت شوند. GE Healthcare روش جدیدی را با عنوان Revolution CT برای ثبت تصاویر اشعه‌ی ایکس ثبت کرده که می‌تواند زمان مورد نیاز برای تهیه‌ی این تصاویر را کاهش دهد. اسکنر جدید در حال حاضر در بیمارستانی در فلوریدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این اسکنر قادر است در یک ثانیه تصویر کاملی از قلب را ثبت کند. برای مثال تغییر جهت اسکنر برای ثبت عکس طرف دیگر قلب تنها ۰.۲۸ ثانیه طول می‌کشد. اما سرعت تنها قابلیت این اسکنر نیست٬ بلکه کنتراست بهتر و کاهش نویز تصویر نیز از جمله‌ی قابلیت‌های اسکنر جدید به شمار می‌رود. این اسکنر تصاویر سه‌بعدی مربوط به ناحیه مورد تصویربرداری را نیز با وضوح و کیفیت بالایی تولید می‌‌کند که بسیار زیبا است.

heart

 
omid بازدید : 35 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

معرفی برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های حوزه فوتبالمعرفی برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های حوزه فوتبال
 
  • cloob

اگر عاشق ورزش فوتبال هستید و هر روز  آخرین خبرهای مربوط به این ورزش محبوب را دنبال می‌کنید، یا دوست دارید بهترین بازی‌های موبایل فوتبالی را پیدا کنید، با مطلبی از زومجی همراه شوید تا با ۱۰ برنامه و اپلیکیشن خوب و مناسب در حوزه‌ی فوتبال آشنا شوید.

جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش جهان در هر کجا که پای بگذارد، عاشقان و دل باختگانش را نیز به دنبال خود می‌آورد. افرادی که عاشق فوتبالند و حتی کسانی که کمی به این ورزش علاقه دارند، معمولا روی گوشی‌ هوشمندشان، بازی یا برنامه‌های مرتبط با فوتبال را نصب می‌کنند.

برای مطالعه‌ی کامل این مطلب به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.
 
omid بازدید : 28 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

آشنایی با خارق‌العاده‌ترین کتابخانه‌های جهانآشنایی با خارق‌العاده‌ترین کتابخانه‌های جهان
 
  • cloob

 شاید در نگاه اول به نظر برسد که کتابخانه، حداقل در شکل  سنتی و معمول خود، در مقابله با کتاب‌های دیجیتال و کتابخوان‌ها، مبارزه را باخته و عقب نشینی کرده است، اما نمی‌توان منکر نقش مهم و ارزشمند آنها در شکل گیری جریان‌های متعدد روشنفکری و عقلانیت در جوامع بشری شد. نقشی تحسین برانگیز که به نوعی سرنوشت بشر را تحت‌الشعاع خود قرار داده و به این سادگی فراموش شدنی نیست.

 بی‌شک در مورد کتاب و کتابخانه رمز و رازی نهفته وجود دارد، چیزی که هنوز هم انسان را وسوسه می‌کند اندکی از دنیای دیجیتال و فناوری فاصله گرفته و در محیطی سنتی و به شکلی شاید قدیمی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارج نهد. حقیقتاً چه چیزی می‌تواند جایگزین احساس قشنگ نشستن روی نیمکت‌های چوبی رنگ و رو رفته، قدم زدن در میان قفسه‌های مملو از کتاب و زیر رو کردن آنها در جستجوی عنوان مورد علاقه و حتی رایحه‌ی خاص و فراموش نشدنی کتب قدیمی و ورق‌های فرسوده و غبار گرفته‌ی آنها شود. باید پذیرفت که دنیای کتاب‌های دیجیتال، دنیایی سرد، خاکستری و بیروح است، دنیایی که در آن از شیطنت خبری نیست.

کتابخانه

در این میان باید اقرار کرد بسیاری از کتابخانه‌ها در سرتاسر جهان، به چیزی فراتر از محیط معمول خود بدل شده و به لطف هنر معماری، نقاشی و طراحی، به آثاری فاخر و ارزشمند تبدیل شده‌اند. جایی که واسطه‌ی ویژگی‌های زیبایی شناختی، این سازه  بیش از هر چیز به موزه‌ای برای نگهداری و نمایش هنر در شکل اصیل و تحسین برانگیز خود تبدیل شده است. به علاوه در این میان کتابخانه‌هایی هم هستند که به نگهداری از نسخ خطی، کتاب‌های کمیاب یا نایاب می‌پردازند. در واقع شاید بتوان گفت بخشی از هویت و فرهنگ ملّتی را در خود جای داده و به حفظ و حراست آن مشغولند، چیزی که ارزش آنها را به مراتب بالاتر برده است.

به هر صورت، واقعیت این است که هنوز هم دوست داریم گاهی در میان ورق‌های نقاشی شده‌ی کتاب‌های دوران کودکی، یا ادبیات کهن ملل به شکلی سنتی به گشت و گذار بپردازیم. کاغذ را زیر انگشتان‌مان حس کرده و نوشته‌های چاپی را با حرص و ولع مرور کنیم. نوستالژی شیرینی که هنوز هم بسیاری آرزوی تجربه کردنش را دارند. در این مطلب قصد داریم سری به زیباترین و باشکوه‌ترین کتابخانه‌های جهان زده و دست کم از قاب تصویر، شکوه و عظمت آنها را تحسین کنیم.

کتابخانه‌ی کالج ترینیتی (Trinity)، دوبلین، ایرلند

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی ملّی پراگ، پراگ، جمهوری چک

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی سلطنتی پرتغالی زبان‌ها (real gabinete portugues de leitura)، ریودوژانیرو، برزیل

کتابخانه های معروف جهان

کتابخانه های معروف جهان


صومعه‌ی سنت فلوقیان (Florian)، اتریش

کتابخانه های معروف جهان

کتابخانه های معروف جهان


 کتابخانه‌ی اَدمَنت (Admont)، اَدمنت، اتریش

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی جرج پیبادی(George Peabody)، بالتیمور، مریلند، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی عمومی و قدیمی دِن‌هاگ (Den Haag)، هلند

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی ملّی، وین، اتریش

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی ژوئِنینا (Joanina)، کویمبرا (Coimbera)، پرتغال

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی ملّی فرانسه، پاریس، فرانسه

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی سابق سین‌سیناتی، اوهایو، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان

کتابخانه های معروف جهان


 کتابخانه‌ی عمومی، اشتوتگارت، آلمان

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی واکر(Walker)، مینیاپلیس، مینه‌سوتا، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان


 کتابخانه‌ی علوم، گولیتز(Gorlitz)، آلمان

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی سنت ژِنِویه (st. Genevieve)، پاریس، فرانسه

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی عمومی نیویورک

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی کتب نایاب و خطّی، دانشگاه ییل(Yale)، کانکتیکات، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی حقوق ایالت آیووا(Iowa)، آیووا، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی مازارین(Mazarine)، پاریس، فرانسه

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی کنگره، واشنگتن دی. سی، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی جرج آشاچی(Gheorghe Ashachi)، یاش(Iasi)، رومانی

کتابخانه های معروف جهان


 کتابخانه‌ی وِنِسلا(Vennesla)، ونسلا، نروژ

کتابخانه های معروف جهان


 کتابخانه‌ی هارپر، ایالات متحده

کتابخانه های معروف جهان


 کتابخانه‌ی کالج سنت جان، کمبریج، بریتانیا

کتابخانه های معروف جهان

کتابخانه های معروف جهان


کتابخانه‌ی ملّی چین، پکن، چین

کتابخانه های معروف جهان

نظر شما چیست؟ کتاب و کتابخوانی به شیوه‌ی قدیم یا جدید؟ انتخاب شما کدام است؟

 
omid بازدید : 29 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

رونمایی از Forza Motorsport 6 با همراهی فورد جی تیرونمایی از Forza Motorsport 6 با همراهی فورد جی تی
 
  • cloob

مایکروسافت و شرکت اتومبیل‌سازی فورد در بیانیه‌ای مشترک، رسماً نسخه‌ی بعدی Forza Motorsport را برای ایکس‌باکس وان معرفی کردند. با جزئیات این خبر همراه باشید. 

به نقل از زومجی، بیانیه مایکروسافت و شرکت اتومبیل‌سازی فورد در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل آمریکای شمالی که در شهر دیترویت در حال برگزاری است، اعلام شد. فورد در این نمایشگاه از مدل جدید فورد جی‌تی خود رونمایی کرد، اتومبیلی که روی کاور Forza Motorsport 6 نقش خواهد بست. دو شرکت مایکروسافت و فورد همچنین اعلام کردند ماشین‌های جدید F-150 رَپتور و شِلبی GT350 موستانگ قبل از اینکه به تولید انبوه برسند، در Forza Motorsport 6 قابل بازی هستند.

فیل اسپنسر٬ مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت٬ درباره‌ی همکاری با فورد گفت:

مایه‌ی افتخار ما است که این لحظه‌ی تاریخی را با فورد به ثبت برسانیم و میراث جی‌تی را با قرار دادن آن روی کاور Forza Motorsport 6 جشن بگیریم. از اینکه چنین فرصتی فراهم شد که بازی را در روز رونمایی این ماشین در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت خودرو معرفی کنیم هیجان‌زده‌ایم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا جزئیات بیشتری به اشتراک بگذاریم.

جان وندل، یکی از اعضای استودیوی Turn 10 همکاری با فورد را امتیاز بزرگی برای آن‌ها دانست که باعث شد توسعه‌دهندگان، مهندسان و طراحان بازی از نزدیک با فورد کار کنند و مراحل ساخت اتومبیل و بازی را همزمان پیش ببرند. وندل می‌گوید Turn 10 سال‌ها است که سری Forza Motorsport را توسعه می‌دهد اما این اولین بار است که بازی و ماشین اصلی آن همزمان عرضه می‌شوند.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.
 
omid بازدید : 32 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

Chrome Remote DesktopChrome Remote Desktop
 
  • cloob

گوگل امکان کنترل کامپیوتر از طریق ابزارهای اندرویدی و iOS را به واسطه‌ی مرورگر کروم فراهم کرده است. به ترتیب از طریق مرورگر گوگل می‌توان کامپیوترهای مک، ویندوز، کروم‌بوک‌ها و هر ابزار سازگار با این مرورگر را به وسیله موبایل کنترل کرد.

مرورگر کروم روز به روز بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شود. گوگل مدام در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این مرورگر است. با قابلیت Remote Desktop می‌توان از طریق یک ابزار به دیگری متصل شده و نسبت به کنترل کامپیوتر اقدام کرد. این قابلیت چند ماه پیش برای کاربران اندرویدی ارائه شده بود و از امروز کاربران مرورگر کروم در آیفون و آیپد نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

برای استفاده از این قابلیت باید جدیدترین نسخه از مرورگر کروم را نصب کرده و سپس افزونه‌ی مربوط به Remote Desktop را اضافه کنید. پس از آن یک کد در اختیار شما قرار داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید به کامپیوتر مک یا ویندوزی خود متصل شوید.

مهم‌ترین مزیت استفاده از ریموت‌ دسکتاپِ کروم، چند پلتفرمی بودن آن است. از طریق این امکان شما می‌توانید به کلیه‌ی ابزارهای مجهز به کروم متصل شده و نسبت به کنترل از راه دور آن‌ها اقدام کنید.

 
omid بازدید : 41 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)
زوم‌اَپ: اپلیکیشن Press Readerزوم‌اَپ: اپلیکیشن Press Reader
 
  • cloob

روزانه رویدادهای بیشماری در جهان پیرامون ما اتفاق می‌افتد که نتیجه‌ی ‌آن انتشار هزاران جلد مجله و روزنامه برای خبررسانی و تحلیل اخبار است. مطالعه‌ی همه‌ی آن‌ها تقریبا غیرممکن است، اما با PressReader می‌توان عناوین مهم را دید و در صورت تمایل به متن خبر مراجعه کرد.

اپلیکیشن PressReader در واقع یک سرویس خبری است که دسترسی به خیل عظیمی از روزنامه‌ها و مجلات منتشر شده در سراسر جهان را برای ما ممکن می‌کند. این اپلیکیشن حتی شماری از روزنامه‌ها و مجلات داخلی را نیز شامل می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده این اپلیکیشن شامل بیش از ۳۵۰۰ نشریه از ۱۰۰ کشور جهان با بیش از ۶۰ زبان مختلف است. در مورد شماری از روزنامه‌ها و مجلات رایگان، می‌توان نسخه‌ی مورد نظر را دانلود کرده و بصورت کامل مطالعه کرد، اما این موضوع در مورد نشریات غیررایگان صادق نیست و برای استفاده از آن‌ها باید مبلغی را براساس جدول تنظیم شده پرداخت کرد. البته در صورت عدم پرداخت مبالغ تعیین شده، همچنان می‌توان صفحات اول کل روزنامه‌ها را مطالعه کرد. یکی از قابلیت‌های جالب PressReader امکان قرائت تیتر‌ها و مقالات بصورت صوتی است. نکته‌ی جالب توجه در مورد این قابلیت، امکان قرائت کل مطالب یا مقالات انتخابی از تمام صفحات نشریه است که در حالت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

PressReaderInt

اپلیکیشن PressReader علاوه بر نسخه‌ی تحت وب، بصورت رایگان برای اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری و iOS منتشر شده و می‌توان برای دانلود این اپلیکیشن به لینک‌های زیر مراجعه کرد. ظاهر این اپلیکیشن ساده است و با کمی کار با آن می‌توان به تمام جزئیات پی برد. در صورت اجرای اپلیکیشن بصورت پیش‌فرض پنجره‌ی Publications باز می‌شود که در قسمت بالا دارای چهار گزینه کشور، شاخه، زبان و نوع است. در صورتی که روی کشور کلیک کرده و سپس ایران را انتخاب کنید، شماری از نشریات داخلی را مشاهده خواهید کرد. شاخه نیز برای نمایش نوع نشریات مورد نظر است که برای مثال می‌توان نشریات حوزه‌ی خودرو را انتخاب کرد. با کلیک روی نوع نیز می‌توان مجلات یا روزنامه‌ها را مورد مطالعه قرار داد. برای مطالعه‌ی نشریه‌ای کافی است روی آن کلیک کرده که در صورت عضو بودن امکان دانلود نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در قسمت بالای سمت راست، آیکون بلندگو وجود دارد که با فعال کردن آن می‌توان از قرائت صوتی متن نشریات نیز استفاده کرد.

در صورتی که این اپلیکیشن را استفاده می‌کنید، نظرتان را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید؟

دانلود از بازار
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور اپل
دانلود از فروشگاه ویندوز فون
 
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.
 

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 470
  • بازدید ماه : 638
  • بازدید سال : 2,344
  • بازدید کلی : 13,535