loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 37 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 

Samsung Z1Samsung Z1
 
  • cloob

بالاخره اولین گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ رونمایی شد. سامسونگ حدود دو سال پیش وعده‌ی عرضه‌ی این گوشی را داد و بارها زمان عرضه‌ی آن را به تعویق انداخت. حال این گوشی با نام Samsung Z1 و به همراه مشخصات سخت‌افزاری نسبتا ضعیف و قیمت ارزان رونمایی شده است.

سامسونگ گوشی هوشمند تایزنی خود را برای بازار هند رونمایی کرد. درست مطابق با آنچه پیش‌تر شایعه شده بود، گوشی Z1 از صفحه نمایش ۴ اینچ با رزولوشن WVGA یا ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل از نوع PLS TFT بهره می‌برد. این گوشی همچنین پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی و ۷۶۸ مگابایت حافظه‌ی رم دارد. قیمت آن نیز حدود ۹۰ دلار اعلام شده است.

گوشی هوشمند زد ۱ سامسونگ همچنین از یک دوربین ۳.۱ مگاپیکسلی، دوربین جلوی VGA، دو درگاه سیم‌کارت، وای-فای و بلوتوث ۴ بهره می‌‌برد.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی و درگاه میکرو SD اشاره کرد. از طریق این درگاه می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه را تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد.

samsung-z1-4

سامسونگ به همراه سیستم‌عامل تایزن چندین قابلیت نرم‌افزاری را نیز به گوشی Z1 اضافه کرده تا نیازهای ابتدایی کاربر را برآورده کند. به عنوان مثال اپلیکیشن موزیک در این تلفن از سرویس محلی Hungama در هند پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن‌های تحت تایزن اگرچه زیاد نیستند، اما سامسونگ تلاش کرده تا امکانات اولیه‌ی مورد نیاز کاربر را از طریق آن‌ها پوشش دهد. سامسونگ همچنین امکان دسترسی به محتوای مختلف شامل ۲۷۰ هزار موزیک، ۸۰ کانال تلویزیونی و مواردی از این دست را در اختیار مشتریانِ هندی Z1 قرار داده است.

گوشی Z1 در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی عرضه می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ این گوشی را در بازارهای دیگر جهان عرضه خواهد کرد یا خیر!

 
omid بازدید : 34 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
معرفی نسل جدید ماشین‌ لباس‌شویی‌های ال‌جی با فناوری TurboWash
 
  • cloob

ال‌جی شب‌گذشته از نسل جدید لوازم خانگی خود رونمایی کرد. یکی از محصولات برجسته‌ی امسالِ ال‌جی ماشین‌لباس‌شویی‌ مجهز به فناوری  TurboWash است که در این مقاله با آن‌ آشنا خواهید شد. 

 

فناوری TurboWash بازده ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی را بهبود بخشیده است. در این ماشین لباسشوئی‌ها ویژگی TurboWash که با  6 Motion Direct Drive همراه شده باعث صرفه‌جویی در انرژی و کاهش زمان شستشو می‌شود. همچنین به لطف ویژگی توربو-واش، تمامی مدل‌های جدید به برچسب انرژی A+++ دست یافته‌اند. با کاهش مصرف انرژی 15 درصدی، این ماشین لباسشوئی‌های نوین ال‌جی می‌توانند  به کاهش هزینه‌های قبض برق مصرف‌کنندگان کمک کنند.

اضافه شدن فناوری توربو-واش این ماشین لباسشوئی‌ها را قادر می‌سازد تا لکه‌های سرسخت، بوی بد و چین و چروک‌های لباس را به آسانی پاک کنند. با حفظ لطافت و طراوت حتی ظریف‌ترین پارچه، این فناوری هوشمند کیفیت اصلی پارچه را حفظ می‌کند و نیاز به نرم‌کننده‌های شیمیایی را از بین می‌برد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرایی بخش لوازم خانگی شرکت ال‌جی در این باره گفت

با آهنگ تند و بی‌قرار زندگی مدرن، اکثرِ مردم نمی‌توانند ساعات زیادی را منتظر بمانند تا ماشین لباسشوئی شستشوی لباس‌ها را به اتمام برساند. ماشین لباس‌شوئی‌های جدید ال‌جی، با قابلیت TurboWash شستشو را بسیار سریع و بدون کاهش کیفیت انجام می‌دهد. سیکل‌های سریع‌تر شستشو به مصرف‌کنندگان این آزادی عمل را می‌دهد تا زمان بیشتری به استراحت و فعالیت‌های سرگرم‌کننده بپردازند.

فناوری توربو واش ال‌جی چیست و چطور کار می‌کند

فناوری توربو واش ال‌جی، ویژگی Jet Spray را برای کاهش مؤثر زمان، بهبود شستشو و ذخیره انرژی به کار گرفته است. ترکیب اسپری مستقیم آب به لباس‌ها (در زمان حدود 120 ثانیه) با عملکرد شستشو و آبکشی بی نظیر ناشی از فناوری  6 Motion Direct Drive، ویژگی توربو-واش را قادر می‌سازد تا در زمانی کم، بیشترین کارائی را داشته باشد. با این نوآوری‌های شرکت ال‌جی، برنامه‌های پرکاربرد ماشین لباسشوئی نظیر، Cotton، Cotton Large، Mix و Easy Care از لحظه آغاز تا پایان تنها 59 دقیقه طول می‌کشند. زمانی که دستگاه بر روی TurboWash™ تنظیم می‌شود، ماشین لباسشوئی‌های در از جلوی ال‌جی، مصرف انرژی را تا 15 درصد کاهش می‌دهند و در مصرف آب تا 40 درصد صرفه جویی می‌شود. بنابراین، مصرف‌کنندگان می‌توانند لباس‌هایشان را سریع‌تر بشویند و قبض آب و برق با هزینه کمتری داشته باشند.

فناوری 6 Motion Direct Drive  ال جی    

با استفاده از ترکیب ۶ حرکت شستشوی متفاوت، سیستم «6 Motion Direct Drive» کمک می‌کند تا برنامه‌های شستشوی مختلفی متناسب با گستره وسیعی از پارچه‌ها وجود داشته باشد. این سیستم هوشمند همچنین باعث می‌شود تا لباس آسیب نبیند و چروک کمتری داشته باشد. به لطف موتور  Inverter Direct Drive  ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی، دارای قابلیت اطمینان بالا و بسیار کم ‌صدا هستند. شرکت ال‌جی زمان کارکرد این موتور را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

فناوری TrueSteam ال‌جی

ماشین لباسشوئی‌های جدیدِ ال‌جی، از فناوری TrueSteam بهره می‌برند که در ویژگی‌های Steam Refresh، Allergy Care و Steam Softener کاربرد دارد. ویژگی Steam Refresh با استفاده از بخار به جای آب، لکه‌ها و بوهای نامطبوع را در 20 دقیقه از بین می‌برد و یک شستشوی عمیق را ممکن می‌سازد. فناوری TrueSteam همچنین برای از بین بردن آلرژی، موجودات موذی و مواد شوینده باقی‌مانده در لباس که همه آنها عامل ایجاد ناراحتی‌های پوستی و تنفسی هستند، مؤثر است. برای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، ویژگی Steam Softener جایگزینی سالم و مؤثر برای نرم‌کننده‌های شیمیایی است.

ماشین‌لباس‌شویی‌های جدید ال‌جی از NFC  پشتیبانی می‌کنند تا اتصال سریع و امن بین گوشی تلفن همراه هوشمند و لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ممکن شود. با استفاده از فناوری تگینگ NFC، کاربر می‌تواند جدیدترین برنامه‌های شستشو نظیر Wool، Baby Care و Cold Wash را از اینترنت دانلود کرده و به ماشین لباس‌شویی خود اضافه کند. به علاوه، فناوری NFC می‌تواند در ویژگی Smart Diagnosis جهت عیب‌یابی کارا و سریع قبل از اینکه مشکلی کوچک به دردسری بزرگ تبدیل شود، مورد استفاده قرار گیرد.

ماشین لباس‌شوئی‌های ال‌جی پرداختی یکپارچه و طراحی شفافی دارند که زیبائی را به خانه شما می‌آورند. تمامی مدل‌ها، دارای پنل کنترل کاملاً لمسی با نمایشگر LED سفید و درب کرومی مشکی رنگ با دستگیره پنهان هستند.

omid بازدید : 49 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
نکستنکست
 
  • cloob

ال‌جی شب گذشته علاوه بر معرفی نسل جدید ماشین‌لباس‌شویی‌های خود از یخچال‌های سری Door in Door نیز رونمایی کرد. در این نسل از یخچال‌های ال‌جی سعی شده تا دسترسی به مواد غذایی ساده‌تر شود، مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر در یخچال بصورت سالم نگاه داری شوند و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی گردد.

 

ال‌جی شب گذشته از عرضه‌ی ساید بای سایدهای Door-in- Door جدید خود با نام نکست خبر داد؛ یخچال نکست،  مجهز به یک درب دیگر روی درب اصلی یخچال است. مشتریان این محصول، می‌توانند تنها با فشار یک دکمه به سرعت و آسانی به مواد غذایی مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کنند. یخچال جدید ال‌جی همچنین مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و سر وصدای ناشی از موتور را هم کاهش می‌دهد. نکست، به خاطر سیستم تهویه پیشرفته خود (+Fresh Hygiene) غذا را تا مدت زمان زیادی تازه نگه می‌دارد و همچنین با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند خود به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که چیدمان یخچال را به دلخواه خود تغییر دهند.

سون جین جو، مدیر عامل لوازم خانگی شرکت ال‌جی گفت:

مشتریان از ما یخچالی خواستند که هم انرژی کم‌تری مصرف کند و هم دسترسی آسان‌تری به محتویاتش داشته باشند. این محصول جدید ال‌جی با کمپرسور اینورترِ خطی خود دقیقا مطابق خواسته‌های مشتریان ما طراحی شده و آنچه را که آن‌ها می‌خواهند، در اختیارشان قرار می‌دهد؛ دسترسی سریع و آسان همراه با کاهش مصرف انرژی. به کمک سیستم ذخیره سازی هوشمند، این یخچال راه هوشمندانه تری را برای مرتب نگاه داشتن مواد غذایی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می‌دهد.

دسترسی آسان و سریع با Door™ -in-Door

شما با داشتن این یخچال می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به آسانی به مواد غذایی و نوشیدنی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با وجود Door™-in- Door تعداد باز و بسته کردن درب اصلی در طول روز به کم ترین اندازه می‌رسد . بدین ترتیب خروج هوای سرد تا ۴۷٪ کاهش می‌یابد و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه باقی می‌مانند.

فضای بزرگ قفساتِ نِکست، به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را بر حسب نیاز خود بچینند. آن‌ها می‌توانند ارتفاع طبقات آن  را بر اساس میل خود، تغییر دهند. این یخچال همچنین مجهز به یک "مینی بار" کوچک است که مصرف‌کننده می‌تواند آن را بیرون کشیده، ظرف مورد نیازش را روی سطح صاف آن قرار دهد و در حالی که کنار یخچال ایستاده، نوشیدنی خود را داخل فنجان یا لیوان بریزد و دیگر زحمت حمل بطری‌های سنگین را به خودش ندهد.

lg Door in Door

بهترین نوع چیدمان با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند سیستم ذخیره سازی هوشمند، چیدمان مواد غذایی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. یخ‌ساز باریکی که در داخل درب اصلی تعبیه شده، فضای کمتری از یخچال را به خود اختصاص و فضای بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و این به معنی سازمان‌دهی آسان‌تر یخچال و دسترسی آسان‌تر به محتویات داخل‌اش است. در این مدل جدید یخچال‌های ال جی، یخ‌ساز از طبقه بالایی یخچال به در سمت چپ منتقل و بدین ترتیب فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی و آشامیدنی فراهم شده است. با این طراحی ویژه فضای جدید و  بیشتری را در قسمت پایین یخچال به وجود می‌آورد که می‌تواند برای ذخیره‌ی تخم مرغ و مواد غذایی کم‌حجم مثل پنیر یا ژامبون مورد استفاده قرار گیرد.

این سیستم ذخیره سازی هوشمند با وجود "قفسه تاشو"،  فضای بیشتری را برای قراردادن بطری‌های بلند و ظروف سوپ‌خوری بزرگ ایجاد می‌کند و تنها منحصر به فضای یخچال نیست. در قسمت فریزر نیز با افزایش تعداد کشو ها و طراحی آنها به صورتی که به آسانی باز و بسته شوند و قابلیت تحمل وزن اجسام سنگین را داشته باشند، فضای بیشتری فراهم می‌شود.

کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر خطی که دارای ضمانت ده ساله است، ذخیره انرژی را تا ۳۲٪ افزایش، سر و صدای ناشی از موتور را تا ۲۵٪ کاهش می‌دهد و به تازه ماندن مواد غذایی در دمای مطلوب کمک می‌کند. به کمک حرکت خطی پیستون این کمپرسور، از اصطکاک داخلی کاسته شده و بدین ترتیب عمر دستگاه بیشتر می‌شود.

سیستم تهویه پیشرفته  +Fresh Hygiene  

سیستم تصفیه‌ی هوای پیشرفته یخچال نِکست، با استفاده از فیلترهای چند لایه و یک فن جداگانه به استریلیزه کردن و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها، کپک و بوی فضای داخلی یخچال کمک می‌کند. این سیستم تهویه پیشرفته ال‌جی دارای 5 مرحله بوزدایى بسیار کارآمد است. دولایه فوتوکالیست و لامپ فرابنفش، تا ۹۹.۹۹ درصد باکتری ها را از بین می برند. این در حالی است دو لایه فیلتر بوزدای کربنی تعبیه شده در داخل این یخچال، بوهای اسیدی و قلیایی ناشی از سبزی و ماهی فاسد را هم کاهش می‌دهد. فیلترهای به کار رفته در سیستم +Fresh Hygiene   طول عمر بالایی دارند و تا زمان زیادی نیازی به تعویض آنها نیست و این بدین معناست که نکست، آسایش و هزینه کمتری برای مشتری به همراه دارد.

 آب سرد کن یخچال که روی در اصلی قرار گرفته، آبی خنک و گوارا تولید می‌کند و طراحی آن به گونه‌ای است  که معادل 10 لیتر فضای بیشتر را برای ذخیره مواد غذایی فراهم می سازد. همچنین، دستگیره افقی براق این آب سرد کن،  جدیدترین یخچال ال‌جی را زیباتر و لوکس‌تر نشان می‌دهد.

omid بازدید : 35 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
 

سال ۲۰۱۴ بازی‌های ویدیویی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت به طوری که این نوع از سرگرمی‌ها توسط مردم به عنوان شاخه‌ای از هنر شناخته شد. سال گذشته بازی‌هایی تولید و روانه بازار شد که خیلی سروصدا به پا نکرد، ولی ایده‌‌ای خلاقانه در خود داشت که باعث تمایز این بازی‌ها نسبت به سایرین شد. با لیست خلاقانه‌ترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۴ همراه باشید.

 

با پیشرفت فناوری و ساده شدن روند ساخت بازی‌ها، امروز تقریباً همه می‌توانند به تخیلات خود جان ببخشند و آن‌ها را به شکل بازی ویدیویی ارائه کنند. شاید ساخت بازی برای کنسول‌ها نیازمند دانش و تجربه‌ی زیادی باشد اما به لطف گوشی‌های هوشمند و با کمی وقت و حوصله، می‌توان بازی‌های ساده اما زیبایی ساخت. شاید مهم‌ترین عامل شکل‌گیری یک بازی، ایده‌ی اولیه‌ی آن باشد و این ایده است که یک بازی را از دیگری متمایز می‌کند. در مقاله‌‌ی زیر بازی‌هایی را مشاهده می‌کنید که علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد، ایده‌ی تازه‌ای را به نمایش گذاشتند.

 

within

Within

بنجامین گتت Within را به عنوان پروژه‌ی فوق لیسانس خود در دانشگاه هنر ژنو ساخت. هدف او به چالش کشیدن واقعیت و کمرنگ کردن مرز بین حقیقت و رویا است. شما با یک فضای مینیمال طرف هستید که هیچ‌چیز غیر از خطوط سیاه‌رنگ در آن وجود ندارد. راهروهای تودرتویی که پایانی ندارند و هرکدام دنباله‌ی دیگری هستند. بازی هیچ داستانی ندارد و مأموریتی برای انجام وجود ندارد، شاید تنها دلیل ساخت آن سر به سر گذاشتن گیمر و به تمسخر گرفتن واقعیت دنیا باشید. در هر صورت، گتت در ارائه‌ی تجربه‌ای حداقل چشم‌نواز موفق شده و گشت و گذار در این محیط نامتناهی به تنهایی لذت‌بخش است. بازی برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس و رایانه‌های مک قابل دانلود است و به واسطه‌ی افزونه‌ی Unity، روی مروگر هم اجرا می‌شود.


 

setrawberry thief

Strawberry Thief

ویلیام موریس، طراح پارچه و هنرمند انگلیسی که در قرن نوزدهم میلادی می‌زیست الگوی بسیار معروفی به نام «دزد توت‌فرنگی» دارد که الهام‌بخش  طراحان بسیاری پس از او است. دزد توت‌فرنگی یک الگوی تکرار شونده‌است که هیچ آغاز و پایانی ندارد. سوفیا جورج از موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت لندن از این ایده استفاده کرده و یک بازی بسیار خیره‌کننده برای آیپد و آیفون، الهام‌گرفته از آثار موریس ساخته است. کاربر در این بازی کنترل پرنده‌ای را بر عهده دارد که روی طرح‌های مختلف حرکت می‌کند و باید به دنبال توت‌فرنگی‌ها باشد. با خوردن هر توت‌فرنگی، لایه‌ای از طرح‌های موریس پدیدار خواهد شد: ابتدا طرحی خام و ساده، سپس رنگ‌های اولیه و در نهایت جزئیات به نمایش در می‌آیند. دزد توت‌فرنگی تجربه‌ای بسیار دلشنین است، آن را از دست ندهید.


 

super mario 64 cahos edition

Super Mario 64 Chaos Edition

سوپر ماریو، نسخه‌ی هرج و مرج! اشتباه نکنید، این یک نسخه‌ی جدید از ماریو نیست. کِیز امانوار یک برنامه‌نویس خوش‌ذوق است که با دست‌کاری کدهای سوپر ماریو ۶۴، عمداً باگ‌هایی به وجود آورده که باعث وقوع اتفاقات غیرمنتظره و بعضاً خنده‌دار در بازی می‌شود. گاهی اندازه‌ی ماریو پنج برابر اندازه‌ی اصلی او می‌شود، گاهی پرش‌های بسیار بلندتر می‌شود و بعضی وقت‌ها هم تمام اجزای متحرک بازی ردی تکرارشونده از خود به جا می‌گذارند. در سیستم‌عامل قدیمی حتماً به یاد دارید که وقتی یک برنامه اخطار می‌داد، می‌توانستید پیام اخطار را به اطرف صفحه بکشید و اشکال هنری ایجاد کنید. این نسخه‌ی عجیب از ماریو از این لینک قابل دانلود است و تنها به یک امولاتور نینتندو ۶۴ نیاز خواهید داشت.


 

bitcoin Billionaire

Bitcoin Billionaire

تمام کاری که در این بازی باید انجام دهید کلیک کردن است. داستان از این قرار است که یک پسر نوجوان اهل فناوری‌های جدید، شبانه‌روز دنبالبیتکوین است و شما باید تنها به وسیله‌ی کلیک کردن روی نمایشگر موبایل خود به او کمک کنید تا می‌تواند بیتکوین جمع کند. هرچه ثروت او بیشتر شود وسایل اتاق او پیشرفته‌تر می‌شود و حتی تا جایی پیش می‌رود که می‌تواند یک جزیره‌ی شخصی برای خود بخرد. هرچه با انگشتان بیشتری روی صفحه کلیک کنید بیتکوین‌های بیشتری جمع می‌کنید. بازی در نگاه اول احمقانه به نظر می‌رسد اما طمع پولدار شدن انگیزه‌ی خوبی برای ادامه دادن به آن است، به اضافه‌ی اینکه گرافیک ۸ بیتی هم جلوه‌ای دوست‌داشتنی به بازی داده است. Bitcoin Billionaire فعلاً تنها برای iOSدر دسترس است و سال آینده برای اندروید نیز منتشر خواهد شد.


 

occult us

OccultUs

OccultUs یک تجربه‌ی منحصر به فرد است، ترکیبی از واقعیت و خیال که نوع تازه‌ای از ترس را به ارمغان می‌آورد. به کمک فناوری نوظهور واقعیت مجازی و ترکیب آن با المان‌هایی از دنیای حقیقی، تجربه‌ای کاملاً جدید از ترس در انتظارتان خواهد بود. پروژه‌ای که برای دانشگاه هنر و طراحی شهر لاوسان کشور سوییس انجام شده گوشه‌ای از قابلیت‌های این فناوری جدید را به رخ می‌کشد. داوطلبانی که مایل به شرکت در این پروژه شدند روی یک صندلی وسط اتاقی می‌نشینند و هدست را روی سر خود می‌گذارند. چیزی که می‌بینند راهرویی است که در دو طرف آن اتاق‌هایی وجود دارد و داخل هر اتاق وسایلی وجود دارد که صدای خاصی ایجاد می‌کنند. هنگامی که کاربر سر خود را به سمت راست می‌چرخاند تا اتاق را ببیند، سر و صداهایی واقعی از اشیایی که کنار او قرار گرفته‌اند بلند می‌شود. به عبارت دیگر، چیزی که او می‌بیند خیالی و صدایی که می‌شنود واقعی است. این پروژه تنها برای نشان دادن ظرفیت‌های واقعیت مجازی طراحی شده و در آینده قطعاً بازی‌هایی با این ایده ساخته خواهد شد.


 

Glitch Dungeon

Glitch Dungeon

ایده‌ای مشابه نسخه‌ی هرج و مرج ماریو اما کاربردی‌تر. جِیک تراور از هر باگی که در بازی‌ها دید‌ه، الهام گرفته و از آن‌ها به عنوان قدرت‌های اضافه برای شخصیت بازی خود بهره برده است. بازی طوری نوشته شده که با هر مرحله پیشروی در آن تعداد باگ‌ها و گلیچ‌ها بیشتر می‌شود، اما نکته اینجاست که این باگ‌ها نه تنها مخل روند بازی نیستند بلکه سلاح‌هایی هستند که کاربر باید طرز استفاده‌ی درست از آن‌ها را یاد بگیرد. شاید در حال عبور از روی پلتفرمی باشید و ببینید که شخصیت بازی راه خود را روی آن پلتفرم ادامه می‌دهد بدون آن که به زمین بیافتد. جذاب‌ترین ایده‌ی بازی، نشان دادن قسمتی از کد بازی هنگام وقوع هر باگ در آن است که می‌تواند حتی برای برنامه‌نویسان آموزنده باشد. Glitch Dungeon از طریق مرورگر و از این آدرس قابل بازی است.


 

manoument valley

Monument Valley

یکی از خیره‌کننده‌ترین بازی‌هایی که در چند سال اخیر برای موبایل‌ها عرضه شده بدون شک Monument Valley است. اثری هنرمندانه که مرز میان حقیقت و واقعیت را کمرنگ می‌کند. رنگ‌های قوی و زنده، موسیقی گوش‌نواز و شخصیتی مرموز ترکیبی استثنایی در Monument Valley ساخته‌اند که تمام قوانین هندسه‌ای که تا به حال آموخته‌ایم را زیر سوال می‌برد. تمام گفتنی‌ها راجع به این بازی به قلم رضا حاج‌محمدی دربررسی آن گردآوری شده است.


 

sunburn

Sunburn

هدف بازی رساندن فضانوردها به خورشید و کشتن آن‌ها است. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما در مواقعی  که از نجات دادن شخصیت‌های دیگر باز‌ی‌ها خسته شده‌اید، Sunburn می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. در واقع کشتن شخصیت‌‌های یک بازی تا به حال این قدر جذاب نبوده است. در این بازی بیشترین امتیاز را زمانی می‌گیرید که همراه دوستان فضانورد خود دست به خودکشی بزنید. گرافیک ۸بیتی بازی به جذابیت آن افزوده و تجربه‌ای به ارمغان می‌آورد که کمتر در گذشته شاهد آن بودیم. فضانوردان این بازی به قدری از مرگ خود راضی هستند که گاهی اوقات هنگام مردن می‌گویند «کارت خوب بود، کاپیتان.»


 

catch

Catch

آخرین عنوان از این لیست، یک بازی اعتیادآور برای iOS است که طراحی مینیمال و گیم‌پلی‌ فو‌ق‌العاده ساده‌ی آن ارزش وقت گذاشتن دارد. در هر مرحله باید سه بار در زمان تعیین شده یک توپ زرد رنگ را بگیرید و اگر فکر می‌کنید کار ساده‌ای خواهد بود، سخت در اشتباهید. زمان‌بندی در این بازی حرف اول را می‌زند و در مراحل بالاتر اینکه کجای صفحه  کلیک کنید به معضلی بزرگ تبدیل می‌شود. با وجود موانع زیادی که سر راه توپ قرار می‌گیرد و برخورد با آنها، گرفتن توپ کاری بسیار دشواری است، چه برسد به اینکه محدودیت زمانی هم داشته باشد. اندی بِرگمان که به عنوان مدیر نوآوری در شبکه‌ی CNN مشغول به کار است یک ایده‌ی بسیار ساده را تبدیل به بازی سرگرم‌کننده‌ای کرده که قطعاً ارزش یک دلاربرای iOS را دارد.

به نظر شما چه عناوین دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرد؟ آیا سال ۲۰۱۴ بازی جذابی انجام دادید که ایده‌ی منحصر به فردی داشته باشد؟ نظرات خود را با درمیان بگذارید.

منبع: Fast Company

omid بازدید : 33 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
Lumia 532Lumia 532
 
  • cloob

مایکروسافت امروز از سه گوشی هوشمند لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۲ دو سیم‌کارته و لومیا ۴۳۵ رونمایی کرد. هر سه گوشی ارزان قیمت هستند و مردم کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده‌اند.

 

گوشی لومیا ۵۳۲ در دو نسخه‌ی تک و دو سیم‌کارته و به همراه پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای از خانواده‌ی Snapdragon عرضه خواهند شد. این گوشی همچنین دارای ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی است.

از دیگر مشخصات فنی لومیا ۵۳۲ می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسل و سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ به همراه بسته‌ی بروز رسانی Denim اشاره کرد.

Lumia-532-Size

این گوشی در رنگ‌های سبز روشن، نارنجی روشن، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی لومیا ۵۳۲:

  • سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ بسته بروز رسانی دنوم و نرم‌افزارهای لومیا و نقشه‌ی HERE نوکیا
  • صفحه نمایش ۴ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل
  • باتری ۱۵۶۰ میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده‌ی Snapdragon 200 با چهار هسته‌ی ۱.۲ گیگاهرتز
  • دوربین جلو VGA
  • حافظه‌ی رم ۱ گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره سازی ۸ گیگابایت
  • درگاه میکرو SD
  • اشتراک ۳۰ گیگابایتی از وان‌درایو
  • ابعاد ۱۱۸.۹ در ۶۵.۵ در ۱۱.۶ میلی‌متر
  • وزن: ۱۳۱ گرم

لومیا ۵۳۲ ابتدا در برخی از کشورهای اروپایی، افریقایی و آسیایی با قیمت حدود ۷۹ یورو ارائه می‌شود.

omid بازدید : 38 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
لومیا ۴۳۵لومیا ۴۳۵
 
  • cloob

مایکروسافت امروز رسما از گوشی‌هوشمند جدید خود، لومیا ۴۳۵ و لومیا ۴۳۵ دو سیم‌کارته پرده برداشت. لومیا ۴۳۵ با برچسب قیمت ۶۹ دلاری لقب ارزان‌ترین گوشی‌هوشمند از سری نوکیا را یدک می‌کشد. این محصول بصورت پیش‌فرض بروزرسانی ویندوزفون ۸.۱ دنیم را به‌همراه دارد.

 

لومیا ۴۳۵ بصورت رسمی توسط مایکروسافت معرفی شد. این گوشی‌هوشمندِ ۶۹ دلاری، لقب ارزان‌ترین محصول سری لومیا را به خود اختصاص داده است. علاوه بربسته‌ی بروزرسانی ویندوزفون ۸.۱ دنیم بصورت پیش‌فرض، کاربران می‌توانند از وجود اپلیکیشن‌هایی چون Live Folders، نقشه‌های Here و Here Drive بهره می‌برد.

لومیا ۴۳۵ از مشخصات فنی شامل صفحه‌ی نمایش چهار اینچی از نوع WVGALCD، باتری با ظرفیت ۱٫۵۶۰ میلی‌آمپر ساعت، تراشه‌ی دو هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۲۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از میکرو SD و ۳۰ گیگابایت فضای رایگان در وان‌درایو بهره می‌برد. وزن این گوشی‌هوشمند پایین‌رده ۱۳۱.۵ گرم است.

نظر شما در باره‌ی ارزان قیمت‌ترین گوشی ویندوز فونی دنیا چیست؟

omid بازدید : 33 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 

گلکسی‌تب Sگلکسی‌تب S
 
  • cloob

تبلت‌های گلکسی‌تب اس آخرین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌روند. حال گزارش شده که سامسونگ در تلاش است تا نسل جدید تبلت‌های سری گلکسی تب اس و گلکسی نوت را روانه‌ی بازار کند.

 براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در حال کار روی توسعه‌ی چهار تبلت جدید است که در قالب سری گلکسی‌تب و گلکسی‌نوت سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد. این محصولات شامل گلکسی‌تب AS و گلکسی‌تب AL‌ می‌شود که در ادامه‌ی گلکسی‌تب ۴ هفت اینچی و گلکسی‌تب ۴ ۱۰.۱ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. گلکسی‌تب AS و AL به ترتیب نمونه‌های مینی و بزرگ نسل جدید تبلت‌های سامسونگ خواهند بود.

گلکسی‌‌نوت و گلکسی‌نوت پرو که هم‌اکنون در بازار با کد SM-P600 و SM-900 موجود است جای خود را به محصولات جدید با کد SM-P350/351 و SM-P550/551 خواهند داد. این تبلت‌ها در نسخه‌های مختلف و با قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای-فای و LTE عرضه می‌شوند.

احتمالا نمونه SM-P350/351 یک تبلت ۷ اینچی و نمونه‌ی SM-P550/551 یک نمونه ۱۰ یا ۱۲ اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ این تبلت‌ها را در سه‌ماهه‌ی دوم یا سه‌ ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. این تبلت‌ها مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی خواهند بود.

 
omid بازدید : 30 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
آکسپریا Z2 بنفشآکسپریا Z2 بنفش
 
  • cloob

سونی از زمان تولید اولین نسل گوشی‌‌های‌هوشمند سری Z از سال ۲۰۱۳، این گوشی‌ها را با رنگ‌های مختلفی همراه کرده که بنفش نیز یکی از آن‌ها است. اما اکسپریا زد ۳ در زمان عرضه این رنگ را نداشت. حال اخباری مبنی بر تولید رنگ بنفش اکسپریا Z3 منتشر شده است.

 

 سونی پس از تولید اکسپریا Z در سال ۲۰۱۳ میلادی تمام گوشی‌های‌هوشمند پرچمدار خود را به‌همراه شماری از مدل‌های میان‌رده در رنگ بنفش روانه‌ی بازار کرد. از جمله‌ی این محصولات می‌توان به اکسپریا Z، Z1، Z2 و Z اولترا اشاره کرد. برخلاف نسل‌های پیشین، اکسپریا Z3 در ابتدا با این رنگ روانه‌ی بازار نشد و سونی از رنگ‌های مسی و سبز در کنار سفید و مشکی برای زد ۳ استفاده کرد.

حال گزارشی منتشر شده که حاکی از تولید اکسپریا Z3 در رنگ بنفش دارد. وب‌سایت ePrice خبر از عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در ۱۹ فوریه سال جاری میلادی داده است. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، هنوز مشخص نیست که ایا این نسخه روانه‌ی بازار‌های جهانی خواهد شد یا خیر. طراحی خاص سونی این امکان را به این شرکت می‌دهد تا اکسپریا زد ۳ را در رنگ‌بندی مختلف عرضه کند. پیش از این نیز شاهد رنگ بسیار جذاب مسی از این گوشی بودیم.

omid بازدید : 30 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)
5G5G
 
  • cloob

هنوز شبکه‌ی نسل سه و چهار به طور کامل در ایران راه‌اندازی نشده که خبر رسیده تا ۶ ماه آینده‌ی نسل پنجم شبکه‌های موبایل وارد ایران می‌شود!

 

محمد خوانساری - رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی برای ورود نسل پنجم موبایل به ایران تا ۶ ماه آینده خبر داد و گفت: این پژوiشگاه در تلاش برای بسترسازی لازم برای بومی سازی و بکارگیری داده‌های عظیم (Big Data) در کشور است که در این راستا با برگزاری همایش‌های مختلف در صدد شناساندن این فناوری‌ها است.

وی با بیان اینکه در حوزه فناوری نوین، توسعه صنعت و بومی سازی را باید مدنظر داشت، گفت:

در جایگاه کلان بحث خدمات، استانداردها و زیرساخت های مورد نیاز در هر فناوری باید بررسی شود و پس از آن لازم است به موضوع آموزش، پژوهش و ترویج فناوری‌های نوظهور پرداخته شود. با توجه به گسترش فناوری‌های نوین در جهان، لزوم بسترسازی جهت بومی سازی و بکارگیری این داده ها در کشور احساس می‌شود.

 رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در بحث فناوری‌های نوظهور، آینده نگری و آینده پژوهی جزو اهداف این پژوهشگاه است افزود: درخصوص ورود به نسل پنجم شبکه های مخابراتی و موبایل نیز برای شش ماه دیگر برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌ بیگ دیتا با هدف توسعه صنعت فناوری‌های نوظهور، در مورد بیگ دیتا و فرصت هایی که این فناوری در کشور می‌تواند به وجود آورد گفت: 

کاربرد داده‌های عظیم در تحلیل داده‌های بدون ساختار به منظور پیش‌بینی و بهینه‌سازی آینده ضروری است. تا دهه اول سال ۲۰۰۰ داده‌ها اکثرا ساختارمند بودند اما به واسطه حضور اینترنت امروزه بیش از ۸۰ درصد از داده‌ها بدون ساختار هستند که از طریق رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها تولید می‌شوند؛ در این میان ایران یکی از تولید‌کنندگان این نوع داده‌ها است و باید بررسی شود که از بازار ۲۵ میلیارد دلاری داده‌ها چه سهمی به ایران تعلق دارد.

این در حالی است که اپراتورهای مطرح کشور اخیرا سرمایه‌گذاری بزرگی برای راه‌اندازی شبکه‌ی نسل سوم و چهارم در کشور داشته‌اند و مدیرعامل ایرانسل تنها اپراتور ارائه دهنده‌ی نسل چهارم در کشور، اعلام کرده بود که در کوتاه مدت برنامه‌ای برای راه‌اندازی شبکه‌ی نسل پنجم ندارد. با این حال خوب است که مسئولین کشور نسبت به آزمایش و ارائه‌ی فناوری‌های نوین در کشور گام بردارند.

omid بازدید : 36 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 

طرح مفهومی از ساعت گردطرح مفهومی از ساعت گرد
 
  • cloob

چندی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ قصد دارد ساعت گردِ خود را به کنگره‌ی جهانی موبایل بیاورد. امروز اطلاعات کاملی در باره‌ی این ساعت هوشمند فاش شده که نشان می‌دهد، سامسونگ قصد دارد ترکیبی از امکانات اپل‌واچ و موتو ۳۶۰ را در قالب یک ساعت جدید ارائه کند.

براساس گزارش سم‌موبایل - بلاگ نزدیک به سامسونگ، ساعت هوشمند جدید این شرکتِ کره‌ای از طراحی گردِ شبیه به موتو ۳۶۰ یا جی‌واچ‌آر بهره می‌برد. ظاهرا این ساعت همچون اپل‌واچ دارای یک دکمه‌ی چرخان است که برای تنظیم ساعت و تاریخ همچون تجربه‌ی ساعت‌های کلاسیک استفاده می‌شود. این دقیقا همان امکانی است که در زمان معرفی اپل‌واچ مورد نقد بسیاری از کاربران قرار گرفت؛ چرا که با وجود صفحه‌ی لمسی در ساعت‌های هوشمند چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد. با این حال از این دکمه‌ی چرخان می‌توان برای اسکرول یا تعویض عکس و مواردی از این دست نیز استفاده کرد. سم‌موبایل می‌گوید که سامسونگ علاوه بر این‌ها چند قابلیت اختصاصی را نیز برای این ساعت در نظر گرفته است که باید تا معرفی این محصول صبر کرد و دید این قابلیت‌ها چه خواهند بود.

اما ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای یک حلقه‌ی چرخان، دور نمایشگر است که ظاهرا در ساعت‌های هوشمند دیگر بازار وجود ندارد. از این حلقه می‌توان برای کنترل برخی از امکانات ساعت مانند حرکت بین رابط کاربری و تنظیم قابلیت‌هایی همچون تنظیم زنگ هشدار استفاده کرد.

سامسونگ در این ساعت بر روی دستیار صوتی S Voice تمرکز خواهد کرد تا بیشتر قابلیت‌های ساعت از طریق آن و بدون نیاز به لمس ساعت قابل انجام باشد.

هنوز مشخص نیست که این ساعت از چه سیستم‌عاملی بهره خواهد برد و حلقه‌ی چرخان دور صفحه‌ نمایش دقیقا چه کار خواهد کرد.

تا شروع نمایشگاه MWC امسال زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد معرفی این محصول در کنار چندین ساعت و تلفن هوشمند جدید از کمپانی‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل خواهیم بود.

 

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 2,348
  • بازدید کلی : 13,539