loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 30 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

shadowrun_hongkong - Copy

اعضای استدیو Harebrained Schemes برای به پیش بردن مراحل ساخت بازی Shadowrun: Hong Kong، نیاز به کمک های مالی مردم دارند و به همین خاطر کمپین Kickstarter خود را آغاز کردند. این بازی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و هواداران بی معطلی موجبات موفقیت آن را در سایت Kickstarter رقم زدند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

خود سازندگان موفق شده اند که ۱۲ ساعت ابتدایی بازی را کامل بسازند منتهی برای تکمیل کردن عنوان خود و بهره مندی هر چه بیشتر از بهترین تکنولوژی ها، به مبالغ بیشتری نیاز است. آنها در سایت Kickstarter  فقط تقاضای دریافت ۱۰۰,۰۰۰ دلار را کردند و در کمتر از ۱ روز، با ۵,۰۰۰ حامی، موفق به جمع آوری مبلغ ۲۰۹,۰۰۰ دلار شدند و سرعت پرداخت هنوز هم کند نشده است و ادامه دارد.

آقای Mitch Gitelman به عنوان یکی از موسسین استدیو Harebrained Schemes گفته اند:

ما ۱۲ ساعت ابتدایی بازی خود را با همان کیفیت عنوان Shadowrun: Dragonfall – Director’s Cut ساخته ایم با این حال ایده های بسیاری وجود دارد که بودجه ما دیگر کفاف آن را نداد. ما Kickstarter را دوست داریم و فکر نمی کنیم که همکاری بهتری از این برای کسب کمک های مردمی وجود داشته باشد.

وقایع داستانی Shadowrun: Hong Kong در سال ۲۰۵۰ جریان دارد و ما شاهد هنگ کنگ مدرن در کنار ساختمان های باستانی آن هستیم. نبرد اصلی بین نیروهای Triad و Yakuza دنبال می شود. گروه اول به دنبال محافظت از اسرار خود و راهبینی هستند که از نیروهای جادویی مناطق اطراف هنگ کنگ خبر دارند در حالی که از Yakuza هم به شدت نفرت دارند. نبرد جادوگران در برابر غول هایی که پوشش سایبرپانک دارند، آن هم در شهری پر رمز و راز مانند هنگ کنگ، ایده بسیار جالبی برای سری Shadowrun است.

کمپین Kickstarter بازی مذکور برای مبلغ اصلی به پایان رسیده با این حال هنوز سازندگان می توانند اهداف جدید خود را برای کسب مبالغ بیشتر هم اعلام کنند تا اینکه بازی خود را بیش از پیش بهتر سازند. Shadowrun: Hong Kong فعلا فقط برای PC ،Mac و Linux عرضه می شود. نسخه اندروید و یا iOS در دست ساخت نیست و دلیل آن را هم سازندگان “ضعف حافظه و پردازشگرها” اعلام کرده اند.

omid بازدید : 35 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

xbox-one-logo-wallpaper-670x376

آقای Phil Spencer به عنوان رئیس بخش Xbox در شرکت مایکروسافت باز هم به سایت توئیتر آمده اند تا سوالات هوادران را پاسخ دهند. ایشان در رابطه با موارد مختلفی صحبت کرده اند که جمع بندی کامل آن در ادامه مطلب موجود است. با ما همراه باشید.

احتمالا شما نیز می دانید که قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۱ بهمن) یک کنفرانس ویژه برای Windows 10 برگزار شود. آقای Spencer تایید کرده اند که بخش هایی از این مراسم به صورت زنده در اینترنت پخش خواهد شد.

بخش هایی از این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد. من ابتدا تایید می کنم که چه جایی این کار صورت خواهد گرفت و بعد به شما اعلام می کنم.

قابلیت دریافت اسکرین شات از بازی ها در کنسول Xbox One، یکی از آن قابلیت هایی می باشد که متقاضیان زیادی هم دارد. آقای Phil Spencer اعلام کرده اند که این قابلیت فعلا در ماه ژانویه افزوده نخواهد شد:

شما در ماه ژانویه شاهد آن نخواهید بود اما به زودی آن را در اختیارتان قرار می دهیم.

به تازگی اعضای مایکروسافت صحبت هایی را در رابطه با بازی Scalebound ارائه کردند. اگر دوست دارید که باز هم جزئیات جدیدی منتشر شود بایستی بگوییم که فعلا چنین خبری نیست زیرا آقای Spencer گفته اند:

Ken در پادکست The Inner Circle تا حدودی در رابطه با این بازی صحبت کرد پس فکر می کنم که کمی زمان خواهد برد تا اخبار بیشتری منتشر شود.

البته پیشروی در مراحل ساخت ظاهرا خیلی خوب است:

اعضای تیم Scalebound نزدیک من هستند و روزانه شاهد این بازی هستم که پیشرفت خوبی را هم سازندگان حاصل کرده اند. من جدیدترین نسخه های هر بازی را هفته ای یکبار مشاهده می کنم.

omid بازدید : 23 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

evolve_logo

امروز Turtle Rock Studios به عنوان سازنده بازی Evolve، از چهارمین هیولای حاضر در عنوان مذکور رونمایی کرده است. هیولایی سنگین، قدرتمند و صد البته پوست کلفت! نام این موجود Behemoth است. برای جزئیات بیشتر و تماشای تریلر معرفی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Griffin که یکی از شخصیت های شکارچی درون بازی است، ابتدای تریلر در حال فرار از یک سنگ بسیار عظیم است، صحنه ای که به فیلم سینمایی Indiana Jones شباهت دارد. زمانی که این تخته سنگ از حرکت باز می ایستد، ما شاهد تبدیل شدن آن به یک هیولاها با دو عدد عاج، دو ردیف دندان و ظاهری بسیار قدرتمند هستیم. ظاهر کامل این هیولا در تریلر مشخص نیست منتهی سازندگان با انتشار تصویری از او، نمایی کلی از Behemoth را نشان داده اند.

شما در صورتی که بازی Evolve را پیش خرید کنید، Behemoth را در بسته Monster Expansion Pack به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. البته این هیولا فقط مختص پیش خرید ها نیست و شما می توانید آن را بعد از عرضه بازی هم تهیه کنید.

Evolve در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۵  (مصادف با ۲۱ بهمن) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. این بازی از حالت آفلاین هم پشتیبانی می کند.

Behemoth

Behemoth

 

 

 

دانلود با کیفیت HD

omid بازدید : 36 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

the-division-artwork

در حال حاضر به مقدار مساوی هیجان و بین ترس در مورد بازی جدید و مورد انتظار یوبی سافت یعنی The Division وجود دارد. هیجان و خوشحالی به این دلیل که به نظر این بازی یک عنوان جالب و خوب می باشد و بیم و هراس به این علت که اکثر بازی هایی که از سوی یوبی سافت در سال گذشته منتشر شده است بسیار شبیه به نسخه ی سال گذشته خود بوده اند و از مشکلات بسیاری رنج می بردند و در حد بازاریابی ها و تبلیغاتشان ظاهر نشدند.

اما هم اکنون برخی از تست کنندگان نسخه ی آلفای The Division در یوتیوب اطلاعات و جزئیاتی را از این بازی منتشر کرده اند که برخی از آنها امیدوار کننده و برخی دیگر برای ما ناخوشایند هستند البته باید توجه داشت این مشکلات مربوط به نسخه ی آلفا می باشد و یوبی سافت زمان فراوانی برای رفع کردن آنها دارد. اعلام شده است مکانیسم تیراندازی بازی بسیار قوی می باشد، جهان بازی به معنی واقعی کلمه باز ( Open World ) می باشد همچنین تخریب پذیری های محیط کاملا واقعی هستند علاوه بر این مکانیسم های  RPG بازی هیجان انگیز  می باشند. و به نظر از این بازی نسبت به بازی های اخیر یوبی سافت اخبرا خوب تری به نظر می رسد. البته هنوز  The Division از مشکلاتی رنج می برد اما همانطور که در بالا اشاره شد یوبی سافت فرصت کافی برای رفع این مشکلات را دارد. درپایان شایان به ذکر است که این بازی در تاریخی نامشخص برای پلتفرم های PC / PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

omid بازدید : 79 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

warhammer-header-600x310

سری Total War را ما اکثرا با جنگ های قرون باستان و واقع گرایانه می شناسیم. نظر شما چیست که این سری، کمی مضمون فانتزی به خود بگیرد و با دنیای بزرگ سری Warhammer ترکیب شود؟ محصول نهایی واقعا عنوان هیجان انگیزی خواهد بود. خوشبختانه اینطور که به نظر می رسد، سازندگان دقیقا مشغول ساخت چنین بازی می باشند. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

استدیو Creative Assembly با اینکه هنوز معرفی رسمی انجام نداده، مشغول ساخت بازی Total War: Warhammer است. این بازی به عنوان جدیدترین محصول حاصله از همکاری شرکت Sega و استدیو Creative Assembly قلمداد می شود.

حال مسلما از خود می پرسید که خوب اگر معرفی صورت نگرفته است، پس چطور ما از ساخت این بازی اطمینان خاطر داریم؟ بایستی به عرض شما برسانیم که سازندگان قصد داشتند اواخر این ماه یک کتاب هنری را عرضه کنند. یک نفر زودتر از زمان عرضه رسمی به بازار، موفق به تهیه کتاب مذکور شده است و تصویر زیر را در اینترنت منتشر کرده:

متن کتاب

متن کتاب

در متن بالا ما شاهد صحبت های آقای Mike Simpson هستیم که در رابطه با آینده سری بازی Total War صحبت کرده اند. در اواخر متن کاملا واضح است که ایشان به یک بازی تحت عنوان Total War: Warhammer اشاره کرده اند.

معرفی چنین بازی خیلی دور از انتظار هم نبود زیرا شرکت Sega از سال ۲۰۱۲ است پیگیر مسائل حقوقی محصولات Games Workshop می باشد.

omid بازدید : 38 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

XboxOneTransparentTiles-3

شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که در ماه فوریه بازیبازان می توانند منتظر انتشار یک به روزرسانی رسمی نرم افزاری برای کنسول نسل هشتمی Xbox One باشند که به واسطه ی آن برخی ویژگی های جدید همچون رابط کاربری مناسب تر و پس زمینه ای زیبا که قابلیت شخصی سازی در آن وجود دارد به این کنسول افزوده می شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، با استفاده از این به روزرسانی منوی کنسول مرتب تر و شکل کاشی مانندی به خود می گیرد و همچنین اینک بازیبازان می توانند پس زمینه ی کنسولشان را به شکل دلخواه تغییر دهند تا به حالت مد نظر خود برسند. همچنین اگر یک ویژگی برای تنظیم شفافیت و نور پس زمینه به وسیله ی این به روزرسانی به Xbox One افزوده شود بسیار خوب می باشد. حال دوازده تصویر جدید از منو و ویژگی های این به روزرسانی منتشر شده است که شما در پایین قادر به شماهده ی آنها می باشید.

گالری تصاویر:

 

 XboxOneTransparentTiles-12 XboxOneTransparentTiles-11 XboxOneTransparentTiles-9 XboxOneTransparentTiles-10 XboxOneTransparentTiles-8 XboxOneTransparentTiles-3 XboxOneTransparentTiles-4 XboxOneTransparentTiles-5 XboxOneTransparentTiles-6 XboxOneTransparentTiles-7 XboxOneTransparentTiles-2 XboxOneTransparentTiles-1

omid بازدید : 68 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

mortal_kombat_x_scorpion-600x398

امروز یک تریلر دیگر از بازی Mortal Kombat X منتشر شده است که در آن ما شاهد گیم پلی و بخش کوتاهی از داستان هستیم. همچنین برای اولین بار دو شخصیت Kung Lao و Kitana به نمایش در می آیند و با سبک های مرگبار  مبارزه خود به حریف امان نمی دهند. برای تماشای این تریلر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

شخصیت Kung Lao قبلا از طریق یک مجله معرفی شده بود و ما اطلاعاتی را پیرامون سبک مبارزه او دریافت کردیم. تریلری که امروز Warner Bros و NetherRealm منتشر کرده اند، همانطور که گفتیم، برای اولین بار است که دو مبارز محبوب یعنی Kung Lao و Kitana را نشان می دهد. Goro در Mortal Kombat X نیز حضور دارد منتهی تنها برای کسانی در دسترس خواهد بود که این بازی را از طریق فروشگاه GAME پیش خرید می کنند.

Mortal Kombat X در ماه آوریل ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که یک استدیو خارجی، عنوان نامبرده را برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 پورت کند.

Mortal Kombat X یک دنباله مستقیم بر MK9 می باشد و دوره زمانی اتفاقات آن ۲۵ سال بعد از وقایع عنوان نهم به وقوع می پیوندد. یک سری از وقایع بخش داستانی بلافاصله پس از MK9 است اما برخی دیگر به مرور ۵، ۱۰ و ۲۰ سال دیگر را نشان می دهد. مهمترین اتفاقات در ۲۵ سال بعد رخ می دهد. زمانی که ما شاهد نسخه های مسن تر شخصیت هایی همچون Kung Lao و غیره خواهیم بود. داستان دائما به نقاط مختلف پرش خواهد داشت و یک داستان سرایی خطی را شاهد نخواهید بود.

 

 

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

omid بازدید : 28 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 

Macbook AirMacbook Air
 
  • cloob

مدت‌ها است که شایعه عرضه‌ی مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ با صفحه‌نمایش رتینا به گوش می‌رسد. حال شواهد نشان می‌دهد که اپل بالاخره تصمیم گرفته این لپ‌تاپ را سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار کند.

اکثر اولترابوک‌های ویندوزی به صفحه نمایش با رزولوشن بالا مجهز شده‌اند. در این بین اولترابوک اپل که با نام مک‌بوک ایر به فروش می‌رسد، همچنان از رزولوشن پایینی برخوردار است. دیجی‌تایمز - رسانه‌ی نزدیک به تولیدکنندگان آسیایی، گزارش داده که کارخانه‌‌ی کوانتا ۳۰ هزار کارمند جدید استخدام می‌کند تا بتواند نیاز اپل برای تولید اپل‌واچ و مک‌بوک ایر رتینا را پوشش دهد.

دیروز گزارش شد که مک‌بوک‌ایر ۱۲ اینچ رتینا قرار است جایگزین هر دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچ فعلی این لپ‌تاپ شود. با این حال اپل نسخه‌ی ۱۳ اینچ قدیمی را با قیمت پایین‌تر عرضه خواهد کرد.

اینتل در CES امسال از پردازنده‌های نسل پنجم خود با نام Broadwell رونمایی کرد. این پردازنده‌ها که بر اساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید می‌شوند٬ احتمالا در مک‌بوک ایر جدید نیز بکار گرفته می‌شوند. این پردازنده‌ها بدون فن نیز قابل استفاده هستند و از این بابت، امکان باریک‌تر شدن مک‌بوک ایر جدید نیز وجود دارد. صفحه‌نمایش رتینا مصرف انرژی به مراتب بالاتری در مقایسه با صفحه‌نمایش‌ِ مک‌بوک‌ایرِ فعلی خواهد داشت اما از جایی که پردازنده‌ی نسل پنجم اینتل، مصرف انرژی بهینه‌تری دارد و بدون فن کار می‌کند می‌تواند مصرف انرژی بیشترِ نمایشگر را جبران کند.

براساس اطلاعات غیر رسمی، مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ قرار است از USB 3.1 و کانکتور نوع C پشتیبانی کند. در این کانکتور می‌توان کابل USB را از هر جهت وارد درگاه کرد.

 
omid بازدید : 45 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 

برندگان بهترین آگهی‌های ویدئویی حوزه‌ی خودرو در نمایشگاه دیترویتبرندگان بهترین آگهی‌های ویدئویی حوزه‌ی خودرو در نمایشگاه دیترویت
 
  • cloob

همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت که اولین گردهمایی غول‌های خودروسازی در سال نو میلادی است، دومین دوره از انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی در حوزه خودرو برگزار شد که طی آن برندگان از میان آگهی‌های پخش شده در سال ۲۰۱۴ برگزیده شدند. با زومیت همراه باشید.

 در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت، دومین دوره از مراسم سالانه‌ی انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی در حوزه‌ی خودرو نیز برگزار شد و برندگان مشخص شدند. از دیرباز خودرو یکی از جذاب‌ترین کالاهای مصرفی مردم بوده و از این‌رو کمپانی‌ها می‌کوشند برای جلب نظر مخاطبان، آگهی‌های ویدئویی بسیار جذابی را تولید کنند.

مراسم سالانه‌ی انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی حوزه‌ی خودرو با عنوان One Show Automobile Advertising در چندین مرحله به انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی می‌پردازد. در گروه آگهی‌های ویدئویی نمایش داده شده در تلویزیون، سه برنده انتخاب شد. آگهی The Scripted Life کمپانی آلمانی آئودی برای خودروی Q3 کاندیدای دریافت بهترین آگهی ویدئویی شد. آگهی ویدئویی آئودی با مضمون شکستن ساختارهای زندگی روزمره تولید شده است. آگهی ویدئویی Dad's Sixth Sense با محوریت قابلیت‌‌های امنیتی نسل جدید جنسیس هیوندای به‌عنوان دومین برنده شناخته شد. اما سومین برنده در این حوزه، آگهی ویدئویی تویوتا با عنوان Unbreakable Drivers بود که به بیان خصوصیات رانندگان وانت تویوتا هایلوکس می‌پردازد.

برنده بهترین ویدئوی آنلاین به آگهی ویدئویی The Epic Split کمپانی ولوو تراک تعلق گرفت. در این آگهی ویدئویی جذاب و دیدنی که ژان کلاد وندام نیز در آن حضور دارد، ولوو قابلیت Dynamic Steering کِشنده‌های خود را نمایش می‌دهد. بهترین آگهی ویدئویی اکشن، به The Other Side تعلق گرفت که به بیان ویژگی‌های اسپورت هوندا سیویک R می‌پردازد. جایزه‌ی بهترین آگهی ویدئویی تعاملی نیز به Eyes on the Road گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان تعلق گرفت که هدف از آن یادآوری خطرات استفاده از گوشی‌های‌هوشمند در زمان رانندگی است. اما بهترین آگهی ویدئویی به انتخاب عموم نیز به Hello Future کمپانی بی‌ام‌دبلیو رسید که در متن آن شاهد سخنان نویسنده‌ی رمان‌های علمی-تخیلی، آرتور سی کلارک هستیم.

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

 
 
omid بازدید : 35 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

 

زوم‌اَپ: اپلیکیشن Wattpadزوم‌اَپ: اپلیکیشن Wattpad
 
  • cloob

مطالعه از جمله کارهایی  است که می‌تواند در اوقات فراغت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. در صورتی که دوست دارید نوشته‌های خود را منتشر کنید و از لذت خواندن هزاران کتاب بهره‌مند شوید، Wattpad این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد.

 اگر مطالعه یکی از عمده‌ترین سرگرمی‌های شما است، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Wattpad را امتحان کنید. این اپلیکیشن علاوه بر امکان دسترسی رایگان به میلیون کتاب در ژانرهای مختلف داستانی، فرصتی را نیز برای علاقمندان به نویسندگی فراهم می‌کند تا بدون کوچکترین دغدغه‌ از بابت مشکلات نشر، داستان خود را منتشر کنند. در واقع این اپلیکیشن فاصله‌ی بین نویسنده و خواننده را کاهش داده و با ترکیب مفاهیم دنیای فناوری و نشر، تجربه‌ای جدید را برای کاربران به ارمغان آورده است. شاید با جستجویی کوتاه در انواع فروشگاه‌های اپلیکیشن، به تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن درباره مطالعه و در اختیار گذاردن انواع کتاب‌ها روبرو شوید، اما موضوعی که Wattpad را متمایز می‌کند، قالب پویای این اپلیکیشن است. با استفاده از Wattpad‌ حتی می‌توانید نویسندگانی را که به داستان‌های آن‌ها علاقه دارید، همچون شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از سایر نوشته‌ها و حتی کتاب‌هایی که مطالعه می‌کنند، آگاه شوید.

WattpadInt

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید، iOS منتشر شده است. ساختار اپلیکیشن Wattpad به گونه‌ای است که می‌توان در اولین استفاده و بالا و پایین کردن منوها به‌راحتی از ساز و کار آن مطلع شد. به محض اجرای اپلیکیشن٬ صفحه‌ای برای ایجاد یک حساب کاربری پدیدار می‌شود که می‌توان برای ورود از حساب کاربری فیس‌بوک یا گوگل استفاده کرد. پس از ورود به محیط اصلی اپلیکیشن، لیست کتب براساس محبوب‌ترین داستان‌های کنونی نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توان لیست داستان‌های مختلف در ژانرهای متنوع را نیز مشاهده کرد. نوار جستجو در قسمت بالا، امکان جستجوی یک عنوان خاص را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورتی که به یکی از کتب علاقه داشته باشید، می‌توانید آن را در کتابخانه‌ی مجازی خود قرار دهید تا در مراجعات بعدی براحتی پیدا کنید. همچنین با کلیک روی نام نویسنده به صفحه‌ی وی انتقال پیدا می‌کنید و می‌توانید فرد مورد نظر را دنبال کنید. در کل Wattpad می‌تواند به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی‌هوشمند یا تبلت تبدیل شود.

دانلود از بازار
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور اپل
 
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با اعضای گروه زومیت در میان بگذارید.
 

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 2,232
  • بازدید کلی : 13,423