loading...
هرچی بخوای
omid بازدید : 37 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

oculus_rift2

Oculus Rift هنوز هم از سوی دنیای بازی توجه های بسیاری را به سوی خود جلب می کند. اما پس از خرید بحث برانگیز آن توسط فیسبوک، بحث های زیادی پیرامون آن گشته است. اما در CES 2015 نمایش های بحث برانگیز بیشتری پیرامون این هدست مطرح شد. بحث های پیرامون استفاده این دستگاه فرای دنیای بازی های رایانه ای. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

آقای Nate Mitchel در مورد VR صحبت هایی را کرده و طرح های آینده را مطرح کرده است:

ما از همان ابتدا نیز گفته ایم که ما بازیکنان بزرگی هستیم و ما Oculus را برای تحول و انقلابی در حوزه گیم ساختیم. اما شاید بهتر باشد که VR بیشتر در مورد فیلم فعالیت کند تا بازی. هر چیزی ممکن است و ما هنوز نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

اینطور که پیداست هنوز Oculus در حال تجربه و آزمون و خطا در مورد بهترین آینده برای خود می باشد. اما دور شدن از حوزه بازی، دور از ذهن همه برای این هدست می باشد. فستیوال فیلم Sundance دارای حداقل ۱۳ فیلم می باشد که با VR قابل مشاهده اند. همچنین Google Play نیز برای VR طرح ها و فیلم های مختلفی را نیز در نظر گرفته است.
اما در سوی دیگر، باید گفت که VR خیلی بیش از پیش در حوزه بازی فعال شده است. سونی نیز برنامه های زیادی برای هدست Morpheus خود دارد. باید صبر کرد و دید تا پایان سال، VR به کدام جهت کشیده می شود.

omid بازدید : 29 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

طبق لیستی که این اواخر از سوی مایکروسافت منتشر شده است، نام Mirror’s Edge به چشم می خورد. گمانه زنی ها به سوی یک نسخه ریبوت از این عنوان برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و PC رفته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

از انتشار نسخه اول بازی Mirror’s Edge زمان زیادی می گذرد و سازندگان خبر از ساخت نسخه دوم آن داده اند. اما دور از ذهن است که نسخه دوم برای سال ۲۰۱۵ آماده شود. پس تمامی تفکرات به سوی نسخه ریبوت رفته است.
این عنوان که در سبک first-person parkour/punch-people-in-the-face action می باشد، به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۵ ریبوت نسخه اول را تجربه خواهد کرد. این خبر بسیار برای افرادی که نسخه اصلی را برروی PS3, Xbox 360 و PC از دست دادند، خوشحال کننده است.
DICE و EA هردو در مورد روند ساخت نسخه دوم این سری سکوت کرده و اطلاعات بیشتری را به ما ارائه نمی کنند و فقط در همان حد از اتفاقات سال ۲۰۱۳ را ما می دانیم.
تنها چیزی که ما دوست داریم بدانیم این است که چه زمانی مجدد می توانیم از ساختمانی به ساختمان دیگر پریده و قوانین را زیر پا بگذاریم.
اما هنوز چیزی مشخص نیست و فقط یک لیست ساده و یا حتی به اشتباه از سوی مایکروسافت منتشر شده است.
در فروشگاه مایکروسافت ( نه در فروشگاه Xbox Live ) این عنوان برای Xbox One لیست شده است. این خود به تنهایی چیز مهمی نیست اما زمانی هیجان انگیز می شود که یک تاریخ انتشار در کنار آن ثبت شده است!

omid بازدید : 33 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

ps4-wallpaper

بر هیچ کسی پوشیده نیست که کنسول PS4 در سال ۲۰۱۴ بسیار مورد تحسین قرار گرفت. حال آقای Andrew House از Sony Computer Entertainment طی مصاحبه ای که با روزنامه ی الکترونیکی محبوب ژاپنی Nikkei Shimbun داشته است اطلاعاتی از برنامه های سونی و وضعیت کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ را اعلام کرده است.

ایشان ابتدا به رضایت سونی از فروش PS4 در تعطیلات ( فروش ۴٫۱ میلیون دستگاه ) که منجر به رسیدن آمار فروش این کنسول به مرز ۱۸٫۵ دستگاه شد اشاره کردند و افزودند فروش PS4 در ژاپن رو به افزایش می باشد و آمریکا نیز با وجود کاهش قیمت و افزایش تبلیغات رقیبان رقابت موفقی را شاهد بوده ایم همچنین در اروپا با وجود افزایش دو برابری کنسول بازهم در فصل تعطیلات با کمبود PS4 در فروشگاه ها مواجه بودیم. همچنین آقای House به این موضوع اشاره کرد که کنسول افسانه ای PS2 در سال اول انتشارش فروش ۱۰٫۶ میلیون دستگاه را تجربه نمود یعنی مقدار فروش کمتری نسبت به PS4 با این حال وضعیت بازار هم اکنون متفاوت می باشد و مدیر سونی با این وجود گفت فعلا می بایست منتظر آمار فروش PS4 بود و بدون شک فروش این کنسول از PS3 در نهایت بیشتر خواهد بود. حتی او این اتفاق را چندان خوش بینانه نمی داند و معتقد است در سال ۲۰۱۵ با وجود انتشار بازی های انحصاری مردم قدرت PS4 را خواهند دید. علاوه بر این در سال ۲۰۱۵ بازی های جدیدی ( اولین نسخه ) همچون The Order 1886 و Bloodborne منتشر می شوند که استودیو های سونی به دنبال بهره گیری کامل از PS4 برای آنها هستند که این یک مزیت محسوب می شود. همچنین با وجود کاهش فروش PS3 به دلیل افزایش تقاضا ها برای خرید PS4 سونی قصد دارد تا پایان سال مالی جاری فروش این کنسول نسل هفتمی را نیز افزایش دهد.

علاوه بر این وی ادامه داد در سال جاری میلادی سونی به دنبال بهبود سرویس های خود مانند PlayStation Now می باشد که هدف نهایی آن در اختیار بودن بازی های PlayStation بر روی همه ی دستگاه ها است. همچنین بهره گیری از تلویزیون هوشمند سامسونگ نخستین گام از استراتژی گسترده ی آنها می باشد. یکی دیگر از برنامه های سونی افزایش کیفیت بازی های کژوال می باشد تا همه ی اعضای خانواده از انجام آنها لذت ببرند. همچنین House به تاخیر در توزیع PS4 در چین نیز اشاره کرد و آن را به دلیل اعمال تغییراتی در شیوه ی کسب و کار این کشور به واسطه ی تصمیمات دولت چین دانست و این امید را داد که در سریع ترین زمان ممکن PS4 در چین توزیع شود. همچنین این نخستین همکاری Sony Computer Entertainment و چین می باشد و موضوعاتی مانند سانسور های لازم و چگونگی کسب و کار به توافقات بیشتری بین سونی و چین نیازمند است. علاوه بر موارد ذکر شده ایشان به حملات DDOS که در طول تعطیلات به PSN تحمیل شد نیز اشاره نمود و اعلام کرد، و افزود این مشکلات تنها برای سونی نبوده و گریبان مایکروسافت را نیز گرفته است. هرچند که نمی توان ۱۰۰ درصد از چنین مشکلات پیش گیری کرد اما سونی با سرمایه گذاری بیشتر سعی دارد از وقوع مجدد این دست مشکلات جلو گیری نماید. در پایان آقای House به تخفیف ۱۰ درصدی که سونی به دلیل این مشکلات به کاربران PSN ارائه داده است نیز اشاره نمود و آن را نشانگر عذرخواهی سونی خواند.

omid بازدید : 34 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

playstation_ps4-600x337

آقای Major Nelson یکی از سران مایکروسافت و افراد کلیدی در بخش Xbox می باشد. ایشان به تازگی به آقای Shuhei Yoshida تبریک گفته است. این تبریک زمانی گفته شده است که سونی از موفقیت در فروش و دستیابی به فروش ۱۷ میلیونی کنسول خود سخن گفته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

تبریک آقای Major Nelson درون شبکه توییتر به آقای Shuhei Yoshida گفته شده است. برای اکثر شما آقای Shuhei Yoshida نام آشنا می باشد، اما افرادی که ایشان را نمی شناسند باید عرض کنیم که ایشان رئیس بخش سرگرمی های شرکت سونی می باشند.

متن تبریک آقای Major Nelson:

میزان فروش پلی استیشن را به شما تبریک می گویم!

پاسخ آقای Shuhei Yoshida:

مرسی لری!

گویا هم تبریک گفتن آقای Major Nelson از سوی اجبار بوده و هم پاسخ آقای Shuhei Yoshida!

لطفا نظرات خود را پیرامون دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PlayStation 4 با ما در میان بگذارید.

omid بازدید : 28 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

هم اکنون استودیو Turtle Rock به همراه کمپانی ۲K Games سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Evolve را منتشر کرده اند. عنوانی که استودیو Turtle Rock آن را با استفاده از موتور CryEngine ساخته است و به همین سبب اندکی سیستم پیشنهادی برای اجرای آن در بهترین کیفیت مد نظر بالا می باشد.

بر همین اساس مشخص شده است بازیبازان برای تجربه ی این بازی در بهترین کیفیت نیازمند پردازنده هایی همچون Core i7-920، کارت گرافیک هایی مانند  GTX 670 با GTX 760 و یا ۶ GB رم می باشند. در پایان شما می توانید این سیستم منتشر شده را ملاحضه نمایید و نظرات خود را درباره ی آن با ما به اشتراک بگذارید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

INTEL CPU: Core 2 Duo E6600
AMD CPU: Athlon 64 X2 6400
RAM: 4GB
VIDIA VIDEO CARD: GeForce GTX 560
ATI VIDEO CARD: Radeon HD 5770
VIDEO MEMORY: 1GB
HARD DRIVE: 50GB
OS: Windows 7 64-bit

سیستم پیشنهادی:

INTEL CPU: Core i7-920
AMD CPU: A8-3870K
RAM: 6GB
NVIDIA VIDEO CARD: GeForce GTX 670 or GTX 760
ATI VIDEO CARD: Radeon R9 280
VIDEO MEMORY: 2GB
HARD DRIVE: 50GB
OS: Windows 7/8/8.1 64-bit

omid بازدید : 26 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

پاسکال لوبان استاد بین‌المللی بازی‌سازی در گفتگوی مشروح با خبرگزاری مهر آینده بازی‌سازی در ایران را امیدوارکننده دانست و گفت: در پنج سال آینده حداقل یک بازی ایرانی در سطح کلاس یک جهانی خواهیم داشت.

 

پاسکال لوبان(pascal luban) استاد بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای است که اواخر هفته گذشته برای برگزاری کارگاهی آموزشی به ایران آمد و با بازی‌سازان ایرانی دیدار و تبادل تجربه کرد. در واپسین روز حضور او در ایران و پس از بازدید مستقیمش از چند استودیوی بازی‌سازی ایرانی، با هماهنگی بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای فرصت انجام این گفت‌وگو فراهم شد.

جناب لوبان باتوجه به بازدیدی که در روزهای اخیر از استودیوهای بازی‌سازی در ایران داشتید علاقمندم برای شروع بحث تحلیل شما درباره شرایط بازی‌سازان ایرانی را بدانم.
فکر می‌کنم در پنج سال آینده حداقل یک بازی ایرانی در سطح کلاس یک جهانی خواهیم داشت. این صنعت در ایران جوان است و ۶ یا هفت سال بیشتر ندارد اما شاهد پیشرفت بسیار خوبی در همین مدت زمان اندک بودم. در این بازدیدها استعدادهای فردی بسیار خوبی را در ایران دیدم و علاوه‌بر این استعدادهای فردی شاهد یک نظام و سامان‌دهی دقیقی هم بودم. کشورهای زیادی هستند که استعدادهای فردی بسیار شاخصی دارند ولی نمی‌توانند محصول خوبی ارائه دهند چراکه بیش از اندازه فردی کار می‌کنند. استودیوهایی که در ایران دیدم حتی استودیوهای کوچک بسیار خوب سازماندهی شده‌اند و این خیلی مهم است.
ساختن یک بازی خوب مانند بازی فوتبال است و این تیم است که بازی را پیش می‌برد. بنابر این علاوه‌بر اینکه همه باید با استعداد باشند باید بتوانند بایکدیگر هم همکاری کنند. این به مدیریت خوب و سازماندهی خوب نیازمند است. این مسئله نیازمند یک فهم درست از بازی‌سازی است و این دقیقاً همان چیزی است که من در ایران مشاهده کردم.

دقیقا از چند استودیو بازدید داشتید؟
من در این سفر پنج استودیوی بازی‌سازی را بازدید کردم که همه آن‌ها بازی‌هایی را در دست انتشار داشتند. طبیعتاً خیلی از بازی‌های این استودیوها کامل نیست و ضعف‌هایی دارد اما برای صنعتی به این جوانی این اوضاع خیلی خیلی خوب است. من کار دانش‌آموزان و دانشجویان بازی‌سازی شما را دیدم و از برخی از‌آن‌ها شگفت‌زده شدم. به خصوص یک تیم مستقل دانشجویی که به معنای واقعی کلمه بنده را شگفت‌زده کرد.
این حقیقت که دولت شما این عزم را دارد که از صنعت بازی‌سازی حمایت کند نکته‌ای بسیار مثبت برای کشور شماست. من کشورهای مشابهی را حتی در قاره اروپا می‌شناسم که استعدادهای بسیاری دارند اما با مشکلات بسیاری در مسیر سامان‌دهی استودیوهای بازی‌سازی مواجهند.
نظام و سازماندهی‌ای که دولت شما برای بازی‌سازان به وجود آورده‌است یکی از دلایل رشد سریع آن است.

749548

اگر بازی‌سازی را به دو بخش ایده و اجرا تقسیم کنیم برگ برنده بازی‌سازان ایرانی کدام بخش است؛ خلاقیت در ایده‌پردازی یا اجرای سخت‌افزاری؟
نمی‌توانم در این زمینه حکم کلی بدهم چراکه در همین استودیوهای محدود هم شرایط یکسان نبود اما در مجموع اگر بخواهم پاسخی به این سوال بدهم می گویم شما در اجرا بهتر هستید…

انتظار این پاسخ را نداشتم و فکر می‌کردم شرایط عکس این باشد!
در مرحله ایده هم شما خوب هستید اما باید چند پله پیش بروید. به طور مثال در این سفر شاید دو بازی را دیدم که ایده‌های بسیار خلاقانه داشت.

در زمینه حضور ایران در بازارهای بین‌المللی بازی‌سازی در ابتدا یک پیش‌بینی را طرح کردید؛ مهمترین لازمه تحقق این پیش‌بینی را چه می‌دانید؟
دو نکته در این زمینه مهم است. اول اینکه باید بدانیم یک بازی از چند مولفه تشکیل می‌شود؛ هنر، بازیکن، هوش مصنوعی و غیره. نکته مهم اینجاست که برای موفقیت همه این مولفه‌ها باید رشد همگن داشته باشند. همه با هم باید رشد کنند. این مسئله مهمی است که در مدت حضورم در ایران با آن مواجه بودم.
نکته دیگر هم این است که شما نیاز به ایده‌هایی یونیک و منحصر به فرد دارید. دلیل این مسئله این است که بازار بین‌المللی بازی بسیار شلوغ است و اگر شما ایده منحصر به فردی نداشته باشید دیده نمی‌شوید و اصلاً کسی متوجه شما هم نمی‌شود.
البته منحصر به فرد بودن ایده به این معنا نیست که ایده بیش از اندازه دیوانه‌وار باشد. تنها کافیست ایده‌ای باشد که مخاطب پیشتر با آن مواجه نشده باشد. این تفاوت بسیار مهم است. مثلاً در خیلی از مدارس بین‌المللی بازی می گویند که شما باید به هر قیمتی خلاق باشید اما این اشتباه است. اگر ایده‌ای آنقدر خلاقانه باشد که کسی متوجه آن نشود، ارزشی ندارد. چالش اصلی این است که بازیکن با فضای جدید مواجه شود اما در عین حال فضایی باشد که بتواند آن را بفهمد و با آن ارتباط برقرار کند. رسیدن به این بالانس کمی دشوار است.

غیر از بازی‌سازان فکر می‌کنید مخاطبان و بازی‌گرها در ایران چقدر به روز هستند؟ بازی‌هایی مانند «انگری‌بردز(پرندگان خشمگین)» که در مقطعی در ایران فراگیر شد واقعاً چنین اقبالی را در سطح بین‌المللی هم تجربه کرد؟
در صنعت بازی‌سازی اصلی وجود دارد و آن اینکه یک بازی محبوب همه جا محبوب می‌شود. تفاوت‌هایی وجود دارد به خصوص در مقایسه شرق دور با سایر نقاط دنیا اما در واقع بازی‌های خوب همه جا خوب کار می‌کنند و جواب می‌گیرند.

749538

شما فرانسوی هستید و ما در فرانسه شاهد تعامل خوبی با مسلمانان هستیم که حتی در سینمای شما هم نمود دارد. در عالم بازی‌سازی به ویژه بازی‌های غربی غالباً شاهد حضور کاراکترهایی در موضع اعمال خشونت هستیم که دین‌شان اسلام است و گویی در قالب این بازی‌ها قرار است «اسلام‌هراسی» به مخاطب القا شود. به‌عنوان یک بازی‌ساز فرانسوی چه تحلیلی درباره این رویکرد بازی‌سازان غربی دارید؟
این رویکرد برای من هم واقعاً عجیب است و شگفت‌زده‌ام از اینکه برخی ناشران بازی کاراکترهای منفی خود را از مسلمانان انتخاب می‌کنند. در این زمینه تنها یک دلیل قابل طرح است و آن اینکه این نکته‌ای است که در اخبار بسیار شاهد آن هستیم. عموم مردم اهمیتی به مذهب نمی‌دهند و اینگونه نیست که از یک نفر به دلیل مسلمان بودنش متنفر شوند. در عین حال با هیچ قصد مشخصی هم تصمیم به تخریب یک مذهب و تفکر نمی‌گیرند اما این موارد در اخبار منعکس می‌شود. به همین دلیل هم فکر می‌کنم اگر همین فردا آمریکا با برزیل وارد جنگ شود همه دشمنان در بازی‌ها اهل آمریکای جنوبی می‌شوند! (می‌خندد)

 

به‌عنوان سوال پایانی علاقمندم تحلیل شما درباره آینده بازی‌های رایانه‌ای در ایران و جهان را بدانم.
سوال بسیار دشواری است. جواب‌های زیادی هم می‌توان به آن داد اما سعی می‌کنم جوابی با معنا به سوال شما بدهم. نکاتی که شاید اغلب مردم متوجه آن نباشند. فکر می‌کنم در آینده نزدیک ما عناصر بازی را در خیلی از نقاط زندگی روزمره خواهیم دید. بازی برای آموزش در مدارس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بازی برای بازپروری و توانمندسازی مصدومان استفاده می‌شود. به عنوان یک درمان برای رفع سرخوردگی افراد به کار می‌رود. شاید در آینده به جای مصرف دارو از بازی برای درمان برخی بیماری‌ها استفاده شود. از سوی دیگر بازی به عنوان یک ابزار تجاری حضوری پررنگ در جوانب مختلف زندگی ما در‌آینده خواهد داشت.
این جریان خیلی به کندی از همین امروز آغاز شده‌است و این بسیار مهم است که دولت‌ها هم به این باور برسند که بازی‌ها تنها برای سرگرم‌سازی نیستند.  بازی‌ها می‌توانند ابزارهای قدرتمندی در آینده باشند.
حالت ممکن دیگری که البته خیلی درباره آن مطمئن نیستم این است که فکر می‌کنم در آینده بسیار بیشتر از امروز شاهد احساسات در بازیها خواهیم بود. چراکه بازیکنان امروز به مرور سن‌شان بالا می‌رود. من زمانی که جوان بودن بازی کردن را آغاز کردم، الان هم که کمی سن‌ام بالاتر رفته کماکان دارم بازی می‌کنم. در عین حال فرزند و خانواده هم دارم. نگاهم به زندگی تغییر کرده و به تعبیری بالغ شده‌ام. امروز دیگر من به دنبال بازی‌هایی هستم که کاراکتری مشخص با داستانی غنی داشته باشند. به‌دنبال بازی‌هایی هستم که احساسات من را مانند یک فیلم خوب برانگیخته کند.
فکر می‌کنم این یک تحول بلندمدت در عالم بازی‌سازی است چراکه بازی‌سازان هنوز جوان هستند و بیشتر به دنبال اکشن و سرگرمی هستند. ما اما به دنبال آن هستیم که بازی‌های بالغ‌تری بسازیم. بازی‌هایی که شما را به فکر وادارد. منظور از فکر کردن هم صرفاً حل پازل نیست. منظورم بازی‌هایی است که شما را متوجه ارزش‌های انسانی کند. دقیقاً مانند یک کتاب یا یک فیلم خوب.
نکته آخر هم این است که فکر می‌کنم در آینده‌ای دور بازی‌های توسط همه نقاط دنیا تولید می‌شوند و اینگونه نیست که بخش‌هایی تولید کنند و باقی مصرف کننده باشند. این را به این دلیل می‌گویم که با افرادی در ارتباطم که  از همه جای دنیا به‌دنبال بازی‌سازی هستند؛ آمریکای جنوبی، آسیا، خاورمیانه، اروپای شرقی و حتی بخش‌هایی از آفریقا امروز شروع به بازی‌سازی کرده‌اند. این به معنای حرکت دنیا به سمت بازی‌سازی است.

omid بازدید : 26 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

هم اکنون لیست پر فروش ترین بازی های این هفته  در بریتانیا منتشر شده است که بر این اساس GTA V بازی ماجراجویی، جهان باز راکستار پرفروش ترین بازی هفته ی گذشته در بریتانیا بوده است. همچنین در جدول قبلی  بازی موفق و محبوب Call of Duty: Advanced Warfare  در صدر این لیست قرار داشت که اینک این عنوان با سقوطی یک پله ای  در رده ی دوم قرار دارد.

دو عنوان تحسین شده ی FIFA 15 و FARCRY 4 نیز به ترتیب جایگاه سوم و چهارم خود را حفظ نموده اند و عنوان نه چندان موفق رانندگی یوبی سافت یعنی The Crew نیز با سعودی یک پله ای در جایگاه پنجم قرار گرفته است. علاوه بر این فروش خوب بازی Assassin’s Creed IV : Black Flag را نیز نمی توان نادیده گرفت زیرا این عنوان به یک باره از رتبه ی بیست و هفتم به جایگاه یازدهم رسیده است و صعودی شانزده رده ای در جدول فروش داشته است. در پایان شما می توانید لیست بیست بازی پرفروش تا ۱۰ ژانویه یعنی بعد از تعطیلات سال نو میلادی را ملاحضه نمایید.

لیست:

GAMEFA

omid بازدید : 77 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

تولیدکنندگان بازی های ایرانی بار دیگر با تولید محصول مناسب در سطح بین المللی توانستند افتخاری دیگر برای ایران به ارمغان آورند؛ بازی رایانه‌ای “شوفر” با کسب “GreenLight” از شبکه توزیع دیجیتال بازی از استیم توانست به بازار توزیع بین المللی دست یابد.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شبکه استیم یکی از بزرگترین شبکه‌های ناشر بازی‌های رایانه‌ای در دنیا محسوب می شود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای نشر بازی‌های خود به این شبکه مراجعه می کنند.

شبکه استیم حدود ۴۸۰ میلیون عضو دارد که شرکت های بازی سازی برای نشر بازی،تولیدات خود را در این شبکه به اشتراک می گذارند و با رای اعضا و همچنین با توجه به نحوه ساخت و اطلاعات بازی ، ۱۰۰ عنوان بازی از بین بازی های به اشتراک گذاشته شده انتخاب و وارد نشر بین المللی می شود.

بازی رایانه ای شوفر با دارا بودن استاندارهای بین المللی در تولید توانسته نظر کاربران را در شبکه استیم جلب و برای نشر بین المللی در این شبکه انتخاب شود.

بازی رایانه ای “شوفر” یک بازی مستقل ایرانی به سبک ریسیگ (مسابقه‌ای) است که در سال ۱۳۹۳ توسط استودیو ژووری مانگ ساخته شده است، گیم پلی بازی بر اساس قوانین واقعی فیزیک شبیه سازی شده است.

“محمد حیدری” مدیر عامل استودیو ژووری مانگ، “محمد حیدری” مدیر فنی، “محمد حیدری” طراح بازی، “ایوب سعیدی” مدیر صدا و موسیقی، “نوید شاد” و “فارز هدایتی” مدیران هنری بازی رایانه ای شوفر هستند.

لوکیشن های بازی در محیط‌های کوهستانی زاگرس اتفاق می افتد، در طراحی مسیر‌ها بسیار سعی شده تا اتمسفر آن‌ها علاوه بر واقعیت، سبک و سیاق ایرانی داشته باشند، همچنین سازندگان بازی برای طراحی اتومبیل های داخلی از فناوری اسکن سه بعدی بهره می برند، این امر سبب می شود تا اتومبیل‌ها کاملا واقعی به نظر برسند. تخریب پذیری اتومبیل‌ها داینامیک است و نسبت به شدت و زاویه ضربه ها محاسبه می شوند که این ویژگی سبب می شود صحنه تصادفات، واقعی تر به نظر برسد. موسیقی این بازی نیز طیف جدیدی از موسیقی بومی هر منطقه را شامل می شود و از لحاظ ریتمیک در موازات با گیم پلی حرکت می کند و به نحوی مکمل آن محسوب می شود.

بازی رایانه ای شوفر در شبکه استیم

omid بازدید : 31 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

نینتندو از همان ابتدای کار خود بازی های فوق العاده و خاطره انگیزی به بازیکنان در سرتاسر جهان ارائه داد و این عناوین بدون شک در فرهنگ بازی های ویدئویی امروزی نیز جای دارند. به همین دلیل کنسول “مجازی” متولد شد. برای آن هایی که نمی دانند، کنسول مجازی به بازیکنان اجازه می دهد تا از عناوین قدیمی نینتندو لذت ببرند و مجموعه ای از بازی های تاریخی را با کنسول های جدیدشان تجربه کنند.

 

با اینحال، نینتندو آمریکا نام تجاری این کنسول مجازی را رها کرده است و اسناد رسمی دلیل این موضوع را تا حدودی مشخص می کنند:

ثبت نام تجاری کنسل شد؛ بخاطر فایل نکردن ادعایی مناسب از بخش ۸ توسط ثبت کننده.

اگر از طرفداران نینتندو هستید، قبل از هول شدن توجه داشته باشید که موجودیت بازی های این کنسول مجازی همچنان امن می باشد. باید دید که نینتندو برای اینکار چه هدفی داشته و در آینده چه کاری خواهد کرد.

omid بازدید : 31 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

عنوان انحصاری بازار های چین که با نام Call of Duty Online شناخته می شود، در حالت Open Beta وارد شده و در دسترس هواداران در این کشور قرار گرفته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

این عنوان که یک spin-off از سری Call of Duty می باشد، هم اکنون در حالت Beta به سر می برد و فقط در کشور چین در دسترس است.
این عنوان با همکاری دو شرکت Tencent و اکتیویژن در این کشور منتشر می شود. شرکت Tencent یکی از بزرگترین شرکت ها در ضمینه خدمات اینترنتی و بازی های رایانه ای در چین می باشد.
این عنوان توسط Raven Software توسعه داده شده است و از دو عنوان Modern Warfare و Black Ops الهام گرفته است.
این عنوان رایگان بوده و دارای خرید داخل بازی می باشد. دارای حالت چند نفره با نام Hero Ops و یک حالت Co-op با نام Survival است.
یک حالت جدید با نام Cyborg در بازی وجود دارد.این حالت PVE بوده و به صورت انحصاری درون بازی قرار دارد.

صحبت های آقای Eric Hirshberg رئیس بخش انتشارات اکتیویژن:

میلیون ها بازیکن در غرب عناوین مختلفی از سری ندای وظیفه را تجربه کرده اند و از آن راضی بوده و طرفدار آن شده اند. اکنون زمان آن رسیده است که ما دنیای جدیدی از ندای وظیفه را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم. ما مطمئا هستیم Call of Duty Online یک عنوان بزرگ برای بازیکنان چینی خواهد بود. نظرات کاربران در مدت زمان بررسی بازی بسیار خوش آیند بوده است. ما بسیار هیجان زده شده ایم و به زودی قلب بازیکنان را با خود همراه ساخته و در ذهن آنها نام یک برند جدید را ثبت می کنیم.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام موضوع را دوست دارید در سایت داشته باشیم؟ اگر موضوع مورد نظر نبود یک نظر بزارید و در آن موضوع دلخواه خود را بنویسید تا رسیدگی شود
    سایت چگونه است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 2,345
  • بازدید کلی : 13,536